Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea studiului de fezabilitate pentru platforma special amenajata pentru degivrare aeronave


Anunt de participare (utilitati) numarul 72395/21.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Florea Ionela, Tel.021/2041373;, Email: [email protected], Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborarea studiului de fezabilitate pentru platforma special amenajata pentru degivrare aeronave
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: -la sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor avand ca obiect-elaborarea studiuluidefezabilitate pentru platforma special amenajata pentru degivrare aeronave
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-servicii de elaborare studii de fezabilitate pentru platforma special amenajata pentru degivrare aeronave, in conformitate cu cerintele din Caietul de Sarcini, Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare=500 lei, prin OP; garantie de buna executie=10%din valoarea totala a contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara in favoarea CN AIHCB SA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Documente care dovedesc situatia personala a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006(formular H1), certificat de atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei iar pentru persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane.2.Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Certificat constatator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pentru persoanele juridice romane si straine Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana(AACR) pe numele ofertantului pentru elaborarea de studii de fezabilitate, proiecte tehnice pentru obiective apartinand infrastructurii aeroportuare.Se poate face si dovada initierii procedurii de autorizare urmand ca in cazul castigatorului acesta sa prezinte autorizatia pana la data incheierii contractului, sub sanctiunea neincheierii acestuia si invitarii la incheierea contractului a ofertantului clasat pe locul 2.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract care a avut ca obiect elaborare de studii de fezabilitate si/sau proiectare platforme si instalatii pentru colectarea si recuperareasubstantelor de tip solutie degivranta-se va completa Formular H2 din documentatia de atribuire, pt.fiecare contract, care vor fi confirmate, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentarea contractelor respective.Formularele H2 vor fi insotite obligatoriu de recomandari ale beneficiarilor respectivi, conform Formular H3 din documentatia de atribuire.2.Resurse umane: Se solicita ca ofertantul sa detina urmatorul personal minim de specialitate: -1 inginerproiectant atestat in proiectarea infrastructurii aeroportuare.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va depune o declaratie care sa contina informatii cu privire la pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru elaborarea studiului de fezabilitate(1 inginerproiectant atestat).Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanei indicate.
3.Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora-lista subcontractantii si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia si acordurile de subcontractare(Formular H4 din documentatia de atribuire);In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.Subcontractantii trebuie sa detina Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru elaborarea de studii de fezabilitate, proiecte tehnice pt.obiective apartinand infrastructurii aeroportuare, in functie de partea de contract subcontractata.Se poate face si dovada initierii procedurii de autorizare urmand ca subcontractantul ofertantului castigator sa prezinte autorizatia pana la data incheierii contractului, sub sanctiunea neincheierii acestuia si invitarii la incheierea contractului a ofertantului clasat pe locul doi.
4.Certificarea sistemului calitatii: Se solicita document(certificat) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001:2000 sau echivalent pe numele ofertantului(copie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: -numerar la casieria CN AIHCB SA sau prin OP in contul CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda: RO40BRDE445SV12412444450
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2009 10:00
Locul: - la sediul CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Administratie Aeroport.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte partiale pentru serviciile solicitate.Nu se accepta oferte alternative. Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, pe baza unei solicitari emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii/ridicarii documentatiei de la sediul CN AIHCB SA), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00. In continutul solicitarii/imputernicirii/delegatiei se vor indica: denumirea operatorului economic solicitant al documentatiei de atribuire, sediul-adresa completa, CIF, J, cont si Banca, telefon si fax, numele si prenumele persoanei imputernicite/delegate sa achite si/sau sa ridice documentatia de atribuire, denumirea completa a obiectului achizitiei. Aceste date sunt necesare pentru inscrierea lor pe documentul de plata al documentatiei de atribuire si pentru eventuala corespondenta intre operatorul economic si autoritatea contractanta.Pentru ridicarea documentatiei se poate prezenta la sediul CN AIHCB SA persoana imputernicita/delegata care poate fi si reprezentantul unei societati de curieratimputernicite/delegate sa achite si/sau sa ridice documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
-Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224E, Judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2009 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer