Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORAREA STUDIULUI DE FEZABILITATE PRIVIND REABILITAREA SI MODERNIZAREA SP. CL. DE URG. Pt. COPII SF. MARIA IASI


Anunt de participare numarul 33230/21.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: sediul Autoritatii contractante, Tel.0232/264266, In atentia: Nicoleta Dogaru, Email: [email protected], Fax: 0232/477309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORAREA STUDIULUI DE FEZABILITATE PRIVIND REABILITAREA SI MODERNIZAREA SP. CL. DE URG. Pt. COPII SF. MARIA IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORAREA STUDIULUI DE FEZABILITATE PRIVIND REABILITAREA SI MODERNIZAREA SP. CL. DE URG. Pt. COPII SF. MARIA IASI conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.11.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 4000 Euro. Forma de prezentare: conform Fisei de date a achizitiei publice
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Are obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat Autoritatii Contactante inainte de semnarea contractului de achizitii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 3.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ORC sau echivalentul 4.Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente, sau echivalent 5.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat sau echivalent eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul 6.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale 7.Certificat de inregistrare 8.Declaratie de asociere in vederea participarii la licitatie 9.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare, valabil la data deschiderii ofertelor 10.Certificat de inregistrare emis de O.R.C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale . Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Valoarea medie a Cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006)trebuie sa fie de cel putin 500000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara 2. Recomandari 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere 4. Lista cu tot personalul propus pentru implementarea proiectului 5. Curriculum vitae 6. Declaratii de exclusivitate si disponibilitate 7. Standarde ISO 9001 :2000 sau echivalent 8.Lista cuprinzand subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cel putin 2 contracte, din care unul international, avand ca obiect reabilitarea si modernizarea unei unitati sanitare;valoarea minima a fiecarui contract este de minim 50 % din valoarea prezentului contract2. cel putin trei recomandari din partea unor beneficiari/clienti pentru servicii similare celor prezentate in caietul de sarcini; Cel putinuna din recomandari sa apartina unei unitati sanitare;4. de cel putin: * 3 experti-cheie care sa indeplineasca conditiile mentionate in caietul de sarcini, * 4 alti-experti,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Autoritatii contractante/O.P. cont IBAN RO36TREZ4065041XXX000715
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2007 12:30
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor Comisia de evaluare a Autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25bis, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. V. Lupu, nr. 62, Localitatea: IASI, Cod postal: 700309, Romania, Tel.0232/264266, Email: [email protected], Fax: 0232/477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2007 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer