Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea studiului de fezabilitate si a proiectului de executie pentru inchiderea buclei retelei de 6 kV, de alimentare a sistemului de semnalizare luminoasa a pistei de decolare - aterizare nr.2


Anunt de intentie (utilitati) numarul 6798/17.07.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.2041408, Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activitti aeroportuare
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Elaborarea studiului de fezabilitate si a proiectului de executie pentru inchiderea buclei retelei de 6 kV, de alimentare a sistemului de semnalizare luminoasa a pistei de decolare - aterizare nr.2
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea studiului de fezabilitate si a proiectului de executie pentru realizarea lucrarii "Inchiderea buclei retelei de 6 kV, de alimentare a sistemului de semnalizare luminoasa a pistei de decolare - aterizare nr.2"
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232310-0-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.08.2007
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Acest anunt de intentie este o completare a anuntului publicat in SEAP sub nr. 3982 in data de 16.03.2007
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 12, 000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2007 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer