Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea unui sistem pilot de gestiune a imbunatatirilor funciare din regiunea transfrontaliera Romania - Bulgaria


Anunt de participare numarul 144348/15.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Simon, Tel. +40 0213322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: activitati conexe agriculturii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea unui sistem pilot de gestiune a imbunatatirilor funciare din regiunea transfrontaliera Romania - Bulgaria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul ANIF Bucuresti, Soseaua Oltenitei nr. 35-37, Sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul vizeaza elaborarea unui sistem pilot de gestiune a imbunantatirilor funciare din regiunea transfrontaliera Romania ? Bulgaria, in vederea implementarii proiectului intitulat ?Strategie comuna pentru dezvoltarea teritoriala durabila a regiunii transfrontaliere Romania-Bulgaria?,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
48610000-7-Sisteme de baze de date (Rev.2)
72212517-6-Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform Caiet de Sarcini
Obiectivele specifice sunt:
-Analiza tuturor surselor de date relevante pentrusistemul de imbunata?iri funciare;
-Stabilirea unei baze de analiza a dinamicii imbunantatirilor funciare prin colectarea si introducerea de date;
-Elaborarea unei baze de date operationale si generare de rapoarte privind domeniul imbunatatirile funciare;
-Organizarea de seminarii si conferinte.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 254, 020.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 25080 lei. Pentru o garantie de participare depusa in valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei din anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)Garantia de participare se constituie prin document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original, sau prin depunere cu OP in cont RO09TREZ7045009XXX009642 deschis la Trezoreria sector 4, CIF 29275212.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cuantum de 50%din valoarea mai sus precizata in conformitate cu prevederile Legeii nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006. Eliberarea garantiei de buna executie se face conform prevederilor art.91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare: bugetul de stat si fonduri nerambursabile asigurate de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala-FEDR.Progr.de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitate in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12 A
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12 B
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 C
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator daca este cazul)
Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Director general ? Adi Florinel BARBU
Director general adjunct - Ciprian Mircea BLEJAN
Director tehnic ? Cornel POPA
Director economic ? Cristian MORLOVA
Consilier juridic ? Vasilica STURZU
Sef serviciu achizitii publice ? Lina GRUIA
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.20106.Certificatul de taxe si impozite locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;
7.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul, semnate si stampilate cu mentiunea? conform cu originalul?.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile
ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, cu mentiunea Conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoane juridice romane:
Certificat constatator eliberat Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea ? Conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Persoane juridice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre traducator autorizat.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani , vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? urilor.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generala privind situatia economico-financiara: Declararea cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs. Cifra afaceri trebuie sa fie de 1.200.000, 00 lei. Echivalarea in EURO pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anii 2010, 2011, 2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 21
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Fisa de informatii privind experienta similara ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul a cel putin un contract similar, servicii de natura si complexitatea celor mentionate in caietul de sarcini in valoare de minim 1.200.000, 00 lei.
Prin servicii similare se intelege: servicii de generare indicatori, colectare de date de la nivelul unitatilor administrativ teritoriale, construire baza de date, analiza, interpretare a datelor.
Se vor solicita:
- certificate/documente (certificat constatator/recomandare/proces verbal de receptie/paginile din contract) prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind exp.similara pt.contract similar prezentat in vederea indeplinirii cerintei privind exp.similara continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul serv. prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului;Nota: Operatorii ecnonomici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor
de conducere.
Pt.personalul de specilitate solicitat se vor prezenta:
Anexa la acest formular?CV Europass care sa contina inform.ref.la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei responsabile de indeplinirea contractului.
Angajamentul ofertantului privind resursele umane.
Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
-Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
Nota: a.Nu se accepta prop.unor pers.de special. care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
b.In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
c.autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in term.de valabilit.la data limita a depunerii ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certif.ale transcript., decl.pe propr.raspund.din partea expertului incheiata in forma autent.priv.experienta/certif.echiv.detinute, insotite de dovada resp.certif., a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia doc.de specializare in baza careia s-a realizat numirea.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la sectiunea Formulare
Documentele suport solicitate personalului responsabil de indeplinirea contractului se vor solicita operatorului economic castigator.
1.Expert cheie - Manager de proiect ? o persoana
Cerinte minime obligatorii:
a)Calificari si abilitati:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
-Cunoasterea a cel putin unei metodologii de management de proiect cum ar fi PMBOK, PRINCE2 sau echivalent, dovedita prin detinerea unei certificari PMP, PRINCE2sauechivalent;
-Calificare in ceea ce priveste administrarea si controlul sistemelor informatice (managementul riscurilor, managementul resurselor, planificare strategica, evaluarea performantelor si a cadrului de buna guvernare utilizand instrumente TIC), dovedita prin detinerea unei certificari de tip CGEIT sau echivalent;
-Calificare in managementul serviciilor TIC dovedita printr-o certificare de tip ITIL Foundation sau echivalent;
b)Experienta profesionala:
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
-Experienta profesionala specifica (in calitate de manager de proiect) de minim 3 ani.
2.Coordonator colectare date si comunicare
Cerinte minime obligatorii:
a)Calificari si abilitati:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
-Detinerea de cunostinte in domeniul comunicarii / relatiilor publice, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de programe de studii universitare sau post-universitare in domeniu;
-Detinerea de cunostinte in domeniul sociologiei dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de programe de studii universitare sau post-universitare;
b)Experienta profesionala:
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
-Expertul sa fi fost implicat intr-un proiect in care a avut functia/atributii de coordonator-Expertul sa fi fost implicat intr-un proiect/contract cu obiect similar
3.Expert amenajarea teritoriului si dezvoltare locala
Cerinte minime obligatorii:
a) Calificari si abilitati:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul juridic/stiinte politice/administratie publica publica.
b)Experienta profesionala:
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
-Experienta in elaborarea a cel putin unui document de politica publica /plan de actiune/unei strategii/studiu/analiza vizand amenajarea teritoriului si dezvoltarea locala.
4.Statistician/sociolog
Cerinte minime obligatorii:
a)Calificari si abilitati:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, in domeniul sociologie/statistica publica
b)Experienta profesionala:
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
-Experienta intr-un proiect ce a presupus culegerea de date de la nivelul unitatilor administrative teritoriale, analiza, intepretarea datelor, instruire.
5.Expert baze de date
Cerinte minime obligatorii:
a)Calificari si abilitati:
-Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
-Detinerea de cunostinte privind administrarea si optimizarea bazelor de date, dovedite prin certificari emise de organisme autorizate;
b)Experienta profesionala:
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
-Experienta profesionala specifica de minim 3 ani in activitati de dezvoltare si administrare baze de date;
6.Expert raportare date
Cerinte minime obligatorii:
a)Calificari si abilitati:
-Studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
-Detinerea de cunostinteprivind solutii de raportare, dovedite prin certificate cum ar fi: Microsoft SQL Server Business Intelligence Development and Maintenance, IBM Certified Designer ? Cognos BI Reports, Oracle Business Intelligence Foundation Certified Implementation Specialist sau echivalent, emise de organisme autorizate;
b)Experienta profesionala:
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
-Experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani inactivitati de implementare, dezvoltare si configurare de solutii deraportare date
7.Expert GIS
Cerinte minime obligatorii:
a)Calificari si abilitati:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
-Cunostinte privind tehnologiile GIS, dovedite prin certificari/diplome de absolvire emise de organisme autorizate pentru:
o configurare si optimizare GIS
o proiectare baze de date GIS
o dezvoltare aplicatii GIS
b)Experienta profesionala:
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
-Experienta profesionala specifica de min. 3 ani in dezvoltarea si utilizarea aplicatiilor GIS;
8. Expert comunicare/organizare evenimente.
Cerinte minime obligatorii:
a) Calificari si abilitati:
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul comunicarii;
b) Experienta profesionala:
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
-Implicarea in minim un proiect pe o pozitie similara de expert comunicare/organizare evenimente.
Informatii privind subcontractantii
Subcontractantii declarati in oferta nu pot fi schimbati pe parcursul derularii
contractului decat cu acordul autoritatii contractante
Se solicita certificarea privind implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelorstandardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 12 EFormular 22Se vor prezenta in original Fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc nivelul minim impus privindcapacitatea tehnica conform formularului.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimbcomunicata de catre BNR pentru anul in care contractul pentru respectivul contract a fost semnat.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita dedepunere a ofertelorFormular 12 ICV EuropassDeclaratia de disponibilitate/angajament de participare-FormularA se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei privind personal de specilitate solicitat.A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei privind personal de specilitate solicitat.A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei privind personal de specilitate solicitat.A se vedea modalitatea de indeplinire a cerinta nr. 2 Personal de specilitate solicitat.A se vedea modalitatea de indeplinire a cerinta nr. 2 Personal de specilitate solicitat.A se vedea modalitatea de indeplinire a cerinta nr. 2 Personal de specilitate solicitat.A se vedea modalitatea de indeplinire a cerinta nr. 2 Personal de specilitate solicitat.A se vedea modalitatea de indeplinire a cerinta nr. 2 Personal de specilitate solicitat.Formular 12 GCertificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente/documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
20%
Descriere: 2.Numarul de indicatori ofertati relevanti spre a fi colectati de la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale si introdusi in baza de date operationala
3.
Tehnic
20%
Descriere: 3.Riscurile identificate care pot afecta executia contractului
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 10:30
Locul: AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE-Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentanti ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret, pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor.Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - ANIF Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35 ? 37, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel. +40 213322183, Email: [email protected], Fax: +40 213322183, Adresa internet (URL): www.anif.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer