Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea/reactualizarea PT pentru proiectul „Reabilitare DJ 125 si DJ 125A ?re orasul Balan si DN 12C, km 4+000 Gheorgheni"


Anunt de participare numarul 100891/27.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala:  Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul achizitii publice, Tel. 0266-207720, In atentia:  Balint Andras, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea/reactualizarea PT pentru proiectul „Reabilitare DJ 125 si DJ 125A ?re orasul Balan si DN 12C, km 4+000 Gheorgheni"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Miercurea-Ciuc, judetul Harghita, Rom?a
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea/reactualizarea PT pentru proiectul „Reabilitare DJ 125 si DJ 125A ?re orasul Balan si DN 12C, km 4+000 Gheorgheni"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita servicii de elaborare/reactualizare a proiectului ?faza PTh, PAC (?concordanta cu cerintele certificatului de urbanism, cu continutul avizelor si acordurilor cerute prin acesta), respectiv elaborarea Documentatiei de licitatie pentru atribuirea contractelor de lucrari pentru executia contructiilor proiectate (Caiete de sarcini), Detalii de execu?ie ?i asisten?a de specialitate pe parcursul executarii lucrarilor.
Continutul PT trebuie sa fie ?concordanta cu prevederile Ghidului solicitantului al Programului Operational Regional, Axa prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1, fiind corespunzator cerintelor listei de verificare pentu PT.
A se vedea Caietul de sarcini, parte a prezentei documentatii, DALI si Proiectul Tehnic elaborat ?anul 2002 , se poate studia la sediul C.J.HR.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita garantia de participare. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 1, „Declaratie privind eligibilitatea"; Se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 2, „Declaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006";se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare/altele echivalente ?original sau copie legalizata. Printre obiectivele de activitate ale ofertantului conform Clasificarii activita?ilor din economia na?ionala (CAEN) trebuie sa se regaseasca?i cel referitor la "Activita?i de inginerie ?i consultan?a tehnica legate de acestea", adica codul CAEN 7112.
Persoane juridice/fizice straine: se solicita Documente care dovedesc o forma de ?egistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea Formularului nr. 3 Informatii generale - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, ?domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea Formularului nr. 4, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate ?ultimii 3 ani.- se solicita prezentarea a 1 recomandare din partea unui beneficiar/client pentru care s-au executat proiecte asemanatoare. Valoarea unui proiect similar trebuie sa fie de minim 300.000 lei.
- se solicita prezentarea copiei politei de asigurare de raspundere pentru culpa profesionala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, camera 326
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de act de identitate si imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.csns.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala:  Str Szasz Endre nr 6, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530132, Romania, Tel. 0266-311275, Fax:  0266-311275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica CJ Harghita
Adresa postala:  P-ta Libertatii nr 5, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Tel. 0266-207700, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2010 18:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer