Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea/revizuirea documentatiei tehnico-economice pentru obiectivul de investitii Reabilitare si modernizare DJ 603 Naipu(DN6 )- Schitu Mirau Stoenesti Ianculesti Uzunu - Mihai Bravu - Comana (DJ 411), 32,231 km


Anunt de participare numarul 49641/17.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA UDROIU, Tel.0246214594, In atentia: Dragomir Florentina, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea/revizuirea documentatiei tehnico-economice pentru obiectivul de investitii Reabilitare si modernizare DJ 603 Naipu(DN6 )- Schitu Mirau Stoenesti Ianculesti Uzunu - Mihai Bravu - Comana (DJ 411), 32, 231 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 603 Naipu(DN6 )- Schitu Mirau Stoenesti Ianculesti Uzunu - Mihai Bravu - Comana (DJ 411), 32, 231 km
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborarea/revizuirea studiul de fezabilitate, inclusiv analiza socio - economica, proiectul tehnic, caietele de sarcini si detaliile de executie necesare executiei lucrarilor, precum si documentatia necesara pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiei de construire, asigurarea de asistenta tehnica pe perioada derularii contractului de executie a lucrarilor executate in baza proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DJ 603 Naipu(DN6 )- Schitu Mirau Stoenesti Ianculesti Uzunu - Mihai Bravu - Comana (DJ 411), 32, 231 km
Valoarea estimata fara TVA: 680, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
190 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare - 12250 lei; garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul multianual "Asist.teh.pt.sprijinirea autorit.administ.publ.locale in pregat. tehnica a proiect.de investitii publ., finantate prin P.O.R. 2007-2013", din bugetul M.D.L.P.L.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu obligatie de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform doc. de atribuire1.decl ca ofertantul nu se incadreaza in sit. art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006;2.certif. de atest fiscala -DGFP ca nu are datorii, la 31.01.2008;3.certif. taxele si impozitele locale, ca nu are datorii, la 31.01.2008;4.decl. privind calitatea de participant la procedura;5.certificat de imatriculare; certif. constatator, ORC ca ob de activ al of include prestarea serviciilor iar pt pers juridice/fizice straine, doc edif care sa dovedeasca o forma de inregistrare, elib cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea of.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform doc. de atribuire1. informatii generale;2.Ultimul bilant de verificare contabila3.informatii privind situatia finanaciara- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani - egala sau mai mare decat 1.400.000 lei;4.obligatii contractuale in desfasurare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform doc. de atribuire1. lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani2. recomandare din partea beneficiarulu3.copii dupa contractele prezentat in lista cel putin un contract cu o valoare egala sau maimare de 205.000, 00 lei4.inf. ref. la studiile, preg. prof. si calif. person.de cond. si ale pers.respons.pt. indeplin.contr. de serv.. inclusiv cei 2 exeperti cheie;5. certificat ISO 9001;6.declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
experient.prof.expert 1
15%
Descriere:
3.
experient.prof.expert 2
15%
Descriere:
4.
durata prestare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante - Consiliul Judetean Giurgiu, etj III
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 16:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, parter, camera 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul multianual "Asistenta tehnica pentru sprijinirea autoritatilor administratiei publice locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate prin Programul operational regional 2007-2013", din bugetul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str.Bucuresti, nr.10, ,Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel.0246/215685, Email: [email protected], Fax: 0246/216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2008 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer