Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ElaborareElaborare Studiu de Fezabilitate si Asistenta implementare solutii propuse prin Studiul de Fezabilitate pentru obiectivul de investitii Retea metropolitana de fibra optica a Municipiului Bucuresti pentru telecomunicatii, Netcity Etapa a


Anunt de participare numarul 91243/20.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Camelia STAN, Tel.021.305.55.30, In atentia: Camelia STAN, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ElaborareElaborareStudiu de Fezabilitate si Asistenta implementare solutii propuse prin Studiul de Fezabilitate pentru obiectivul de investitii Retea metropolitana de fibra optica a Municipiului Bucuresti pentru telecomunicatii, Netcity Etapa a-II-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ElaborareStudiu de Fezabilitate si Asistenta implementare solutii propuse prin Studiul de Fezabilitate pentru obiectivul de investitii Retea metropolitana de fibra optica a Municipiului Bucuresti pentru telecomunicatii, Netcity Etapa a-II-a
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 945, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
In situatia in care autoritatea contractanta uzeaza de prevederile art. 122 lit.j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 10000 lei(virament bancar/instrument garantare emis de soc.bancara/soc.asig.), garantie buna executie: 7% din val.contr.fara TVA (instrument garantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(buget de stat si bugete locale)
-Istoricul Litigiilor
-Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial
-Copii ale documentelor originale ce definesc constituirea Ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Suma rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva-Media cifrei de afaceripe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007, 2008) rezultata din activitatea desfasurata: cel putin 400.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta generala
-Experienta similara
-Resurse umane si structura de management
-Informatii privind subcontractantii-Standarde de asigurarea calitatii
-Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va prezenta lista principalelor studii, proiecte, asistenta tehnica pentru infrastructura de telecomunicatii finalizate de telecomunicatii finalizate in ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) cu valori, perioade de prestare, beneficiari-Cel putin 1 proiect care sa dovedeasca experienta in elaborarea documentatiei pentru obtinerea Fondurilor structurale sau a altor surse de finantare a proiectelor initiate de Autoritati Locale sau de alte entitati economice-Prezentarea a minim 3 contracte pentru servicii similare prezentului contract, finalizare in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), in valoare cumulata de cel putin 200.000 euro-Se va prezenta o echipa din care sa faca parte cel putin: 2 specialisti in proiectare in domeniul telecomunicatiilor;1 specialist in domeniul financiar-economic;1 consilier juridic cu experienta in contracte comercialeSe vor prezenta CV-uri din care sa reiasa participarea la elaborare studii, proiecte similare.-Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor-Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind respectarea legislatieidesecuritatesisanatatein munca, in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul estimativ
20%
Descriere: Componenta tehnica-executie
3.
Numar de solutii
29%
Descriere: componenta tehnica-bancabilitate
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 12:00
Locul: Municipiul Bucuresti, B-dul Regina Elisabeta, nr.47, etaj 1 cam.136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte imputernicire pentru semnarea ofertei, in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
durata maxima pentru predare SF este de 120 zile de la data ordinului de incepere;durata estimata a prestarilor de servicii de asistenta pentru implementare solutii propuse prin SF este de 240 zile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, et 1 cam 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021 30 555 30, Email: [email protected], Fax: 021 30 555 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer