Licitatie Publica - Electropompe
Anunt de participare (utilitati) numarul 102003/16.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice 1, Tel. 0241664046, In atentia: Munteanu Mariana, Email: [email protected], Fax: 0241662577, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Electropompe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
O combinatie intre acestea
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 270, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestriala
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare electropompe pentru apa potabila, inclusiv tablouri electrice de control si automatizare.
Servicii de instalare si punere in functiune a produselor furnizate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122400-4 - Pompe centrifuge si elevatoare de lichide (Rev.2)
42122130-0-Pompe de apa (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I- electropompe orizontale pentru apa potabila:
? Furnizare 19 buc. electropompe orizontale, pentru apa potabila, montate pe placa de baza, inclusiv tablouri electrice de control si automatizare.
? Servicii de instalare si punere in functiune a produselor furnizate.
LOTUL II- Electropompe submersibile pentru apa de put forat: ? Furnizare 49 buc. electropompe submersibile pentru apa de put forat, inclusiv tablouri electrice de control si automatizare.
? Servicii de instalare si punere in functiune a produselor furnizate.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 270, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiade participare: Pentru toate loturile=38500 RON;Pentru Lotul I=25000 RON;Pentru Lotul II=13500 RON-Garantia de buna executie: 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, platibile in rate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat, dupa caz
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006; Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat consolidat si catre bugetul local; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind incadrarea ca IMM, daca este cazul; Certificat constatator si certificat de inregistrare, emise de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile din ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organelecompetente; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de: 2 000 000 RON pentru Lotul I si de1 000 000 RON pentru lotul II; Linii de credit date de banci sau orice alte mijloace financiaresuficiente pentru a realiza fluxul de numerar de executie a contractului pentru o perioada de minim7 luni, pentru o valoare de 750 000 RON pentru Lotul I side 400 000 RON pentru Lotul II
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu pricipalele contracte de furnizare, incheiate in ultimii 3 ani; Experienta similara: Lotul I-un contract care a avut ca obiect furnizarea a cel putin 5 produse similare si Lotul II- prin cumularea a maxim 2 contacte care au avut ca obiect furnizarea a cel putin 10 produse similare;Recomandari; Certificarea sistemului calitatii ISO 9001/2000 pentru producator; Autorizare pentru livrarea produselor; Informatii privind subcontractantii/asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2010 13:00
Locul: S.C. RAJA S.A. Constanta, str. Calarasi nr.22-24, Serv. Achizitii Publice 1,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantiiimputerniciti ai operatorilor economici, observatorulU.C.V.A.P, daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sectorul 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0330084, Romania, Tel. 021.310 46 41, Fax: 021.310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Traian, nr.23, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241.616003, Fax: 0241.616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC RAJA SA- Directia juridica
Adresa postala: Strada Calarasi nr.22-24, ,Localitatea: Constanta, ,Cod postal: 900590, ,Romania, Tel. 0241.664046, Fax: 0241.661940.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 12:30