Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELECTROPOMPE, POMPE SI PIESE SCHIMB POMPE PENTRU STATIA BAGGER, STATIA DE PACURA ET. A II-A, AUXILIARE SALA CAZANE, ATELIERUL HIDRO SI SECTIA CHIMICA


Anunt de participare (utilitati) numarul 135009/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Produse Energie, Tel. +40 0253372556-306, In atentia: ing.GROZA AURELIAN, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Complexul Energetic Rovinari SA
Adresa postala: str.Energeticianului nr.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ELECTROPOMPE, POMPE SI PIESE SCHIMB POMPE PENTRU STATIA BAGGER, STATIA DE PACURA ET. A II-A, AUXILIARE SALA CAZANE, ATELIERUL HIDRO SI SECTIA CHIMICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
»ELECTROPOMPE, POMPE SI PIESE SCHIMB POMPE PENTRU STATIA BAGGER, STATIA DE PACURA ET. A II-A, AUXILIARE SALA CAZANE, ATELIERUL HIDRO SI SECTIA CHIMICA«cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122000-0 - Pompe (Rev.2)
42122230-1-Pompe de dozare (Rev.2)
42124000-4-Piese pentru pompe, pentru compresoare, pentru masini sau pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este obligatorie ofertarea tuturor loturilor, fiind obligatorie ofertarea tuturor tipodimensiunilor si cantitatilor din fiecare lot ofertat conform Anexei nr. 1.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 056, 896RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare: 15.788 lei.Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot: conform Anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va inserain mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 2781 din O.U.G. 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din H.G. 925/2006. NOTA: prevederile art. 2781 din O.U.G. 34/2006, se aplica doar pentru loturile nr.4, 5, 8, 9, 10 si11, deoarece au valoarea estimata mai mare de 63.000 lei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de catre autoritatea contractanta conform art. 88 din H.G. 925/2006.Completare model prezentat in FORMULARE. Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului , fara TVA. Modul de constituire a G.B.E., conform H.G. 925/2006 in vigoare, art. 90 si Hotararea 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G. nr. 925/2006 (cu modificarile ulterioare), art.92.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
Prezentarea declaratiei conform Formular A (se va prezenta inclusiv de terti si sustinatori). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Prezentarea declaratiei conform Formular B (se va prezenta inclusiv de terti si sustinatori). Incadrarea in una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
NOTA: In cazul tertului sustinator sunt aplicabile numai punctele a, c1 si d, art. 181 din O.U.G. 34/2006.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹
Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006.
Aceasta declaratie se va prezenta, pe langa ofertant, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica ? formular C.
Persoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Dir. Genereal : dr. ing. Trotea Tiberu
- Dir. DirectieTermocentrala: ing. Pisc Ion
- Dir. Economic: ec. Scurtu Maria
- Dir. Comercial: ing. Rebedea Ion
-Dir. directie E.M.ROVINARI: ing. Davitoiu Gheorghe
-Dir.directieInvestitii: ing. Tudorescu Vasile
-Dir. directie Resurse umane: cons. Jrd. Olaru Sorin
- Membrii comisiei de evaluare
4. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - formularul D.
Prezentarea Formularului »CERTIFICAT«de participare la procedura cu oferta independenta din Ordinul ANRMAP nr. 314/12.10.2010
5. Informatii generalePrezentarea Formularului E (informatii generale despre ofertant) 1. Persoane juridice/fizice romane ? Certificat constatator in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului emis cu maxim 45 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc Certificat constatator in original, daca acesta nu l-a prezentat la deschiderea ofertelor.
2. Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular E - Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin:
-9.000 lei pentru ofertantii lotului nr.1;
-69.000 lei pentru ofertantii lotului nr.2;
-84.000 lei pentru ofertantii lotului nr.3;
- 321.000 lei pentru ofertantii lotului nr.4;
-230.000 lei pentru ofertantii lotului nr.5;
-66.000 lei pentru ofertantii lotului nr.6;
-6.200 lei pentru ofertantii lotului nr.7;
-119.000 lei pentru ofertantii lotului nr.8;
-299.000 lei pentru ofertantii lotului nr.9;
-211.000 lei pentru ofertantii lotului nr.10;
-194.000 lei pentru ofertantii lotului nr.11;
-31.000 lei pentru ofertantii lotului- nr.12;
-105.000 lei pentru ofertantii lotului nr.13;
-38.000 lei pentru ofertantii lotului nr.14;
-89.000 lei pentru ofertantii lotului nr.15;
-12.000 lei pentru ofertantii lotului nr.16.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul F
Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 aniPrezentarea cel putin a unui document/contract prin care sa confirmelivrarea de produsesimilare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin:
-4.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 1;
-28.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 2;
-33.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 3;
-130.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 4;
-90.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 5;
-26.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 6;
-2.500 lei pentru ofertantii lotului nr. 7;
-47.000 lei pentru ofertantii lotului nr.8;
-120.000 lei pentru ofertantii lotului nr.9;
-83.000 lei pentru ofertantii lotului nr.10;
-78.000 lei pentru ofertantii lotului nr.11;
-13.000 lei pentru ofertantii lotului nr.12;
-42.000 lei pentru ofertantii lotului nr.13;
-15.000 pentru ofertantii lotului nr.14;
-35.000 pentru ofertantii lotului nr.15;
-5.000 pentru ofertantii lotului nr.16.
Formularul G
Informatii referitoare la echipamentele tehniceIn cazul in care ofertantul nu este producator, formularul G si formularul 4, vor fi completate cu datele producatorului.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii .
Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Formular 5
Certificate sau alte documente emise de beneficiari ai produselor ofertate - cel putin de exemplu: un certificat, o recomandare, o copie dupa un document constatator (conf. art. 971 , H.G. 925/2006) sau alt document emis dinpartea unor beneficiari/clienti, din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau similare si informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale.
Certificatele/documentele trebuie sa se refere la produsele ofertate sau similare.
Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2012 10:00
Locul: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantii, cf Legii 346/2004, art16, alin2.Ofertantul este obligat sa prezinte eventualele obiectiuni asupra proiectului de contracte si alte clarif pentru elab ofertei, in cond prevazute in OUG34/2006 si HG925/2006.Sub rezerva respingerii ofertei prezentate, ofertantul poate prezenta obiectiuni de fond asupra clauzelor contractuale din proiectul de contract, dar comisia inainte de a lua o hotarare are obligatia de a incerca negocierea acestora.Toate doc minime de calificare solicitate prin FDate a achizitiei, trebuie sa fie obligatoriu prezentate in ofertele depuse, in caz contrar oferta va fi respinsa(exceptie situatia in care ofertantul prezinta o declaratie pe propria raspundere in conformitate cu art11, alin4 HG925/2006.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele(art11, alin4si5HG925/2006).Se va preciza in mod obligatoriu perioada de valabilitate a ofertei, termenul de scadenta la plata alfacturilor si modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului.Documentele din plic vor fi certificate de o persoana autorizata din cadrul societatii ofertante care va mentiona: , ,prezentul este conform cu originalul??semnat si stampilat4In cazul ofertantilor ce prezinta oferta individuala+sustinere, oferta comuna ca asociati, oferta comuna + sustinere, cerintele privind situatia personala, capacitatea de executare a activitatii profesionale, Situatia economica si financiara, se aplica conform Anexei 2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP5In cazul ofertelor admisibile si potential castigatoare clasate pe primul loc, care au acelasi prêt se va solicita o noua oferta financiara , in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, pana la stabilirea ofertei castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006 cu modificarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Energeticianului nr.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 07:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer