Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELECTROSTIVUITOR 2 TONE


Anunt de participare (utilitati) numarul 110633/01.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-010867, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI VASILE, Tel. 021/319.03.02, Email:  [email protected], Fax:  021/313.20.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala:  B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Punct(e) de contact:  DASCALU NICUSOR, Tel. 0251.416511, Email:  [email protected], Fax:  0251.419540
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala:  B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Punct(e) de contact:  DASCALU NICUSOR, Tel. 0251.416511, Email:  [email protected], Fax:  0251.419540
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala:  B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Punct(e) de contact:  DASCALU NICUSOR, Tel. 0251.416511, Email:  [email protected], Fax:  0251.419540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ELECTROSTIVUITOR 2 TONE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caiet de sarcini nr.221/AD/547/2010
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie electrostivuitor 2 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42418000-9 - Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Electrostivuitor 2 tone - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 1200 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecatafara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligibilit;2.Decl priv neincadr in situat prev la art. 181;3.Certif de atest fiscal priv achit obligat exigibil catre bug de stat si catre bug asig social de stat (sanatate, pensii, somaj), elib de Dir Gen a Finant Publ si Contr Finant de Stat, valab la data deschid ofert;4.Certif priv plata taxe si impozit local, elib de Primar locala;5.Decl"Certif de particip la licit cu of indep";
Of depuse de op econom care figur cu datorii rest neachit catre bug de stat sau catre bug local vor fi respinse;6.Pt pers jurid romane: Certif constat emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschid of de Of Registr Comert de pe langa Trib teritor, din care sa rezulte ca: - dom de activ al of coresp obiect proced;
- nu sunt inscrise ment cu priv la aplic Legii nr. 85/2006 privind proced insolvent, sau ca socse afla in incapacit de plata;7.Pt pers fizice romane: - aut de funct, precum si orice alt doc edificat consid necesar pt dovedirea apartenent la categ prof impusa de indeplin contract;8.Pt pers fiz/jurid straine: - docum edificat care sa doved o forma de inregistr ca pers jurid sau de inregistr/atest ori apart profes, in conform cu preved legale din tara in care of este rezident. (doc se va prez in copie legal, anexandu-se si traducer aut in lb romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)ultimul bilant contabil - in copieb)ultima balanta de verificare ? in copie
c) declaratie privind cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
b)declaratia de conformitate eliberata de furnizor sau producator;c)informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze ? nu se prezinta daca ofertantul nu subcontracteaza.
d)Autorizatie de comercializare pentru produsele ofertate, emisa de producator;
e)Declaratie pe propria raspundere ca sunt autorizati pentru intretinerea si repararea produselor;
f)Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO9001, pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform capitolului IV.2) din fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
33/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2010 11:00
Locul: RTFC Craiova, B-dul Dacia, Nr 221, Craiova , Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC CFR CALATORI SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  RO-030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, Nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200134, Romania, Tel. 0251.418.568, Email:  [email protected], Fax:  0251.415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Tel. 0251.416511, Email:  [email protected], Fax:  0251.419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer