Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Electrozi inveliti pentru sudarea normala si speciala cu arc electric


Anunt de participare (utilitati) numarul 147868/12.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Adina Iancu, Tel. +40 0213074120, In atentia: Cristina Ivan, Email: [email protected], Fax: +40 0213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Electrozi inveliti pentru sudarea normala si speciala cu arc electric
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB, Biroul Derulare, Intr.Vagonului nr.11, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 474, 219.12RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia estimativ 4 contracte subsecvente. Frecventa incheierii contractelor subsecvente - trimestrial. Cantitati estimate pentru un contract subsecvent: conform Anexei B.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Electrozi inveliti pentru sudarea normala si speciala cu arc electric - 5 loturi, conform anexei B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44315200-3 - Materiale de sudura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total acord cadru: minim30971 kg; maxim 38644 kg(conform anexei B). Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse.
Valoarea estimata fara TVA: 474, 219.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: conform anexei B.In cazul ofertarii mai multor loturi, garantia de part.trebuie sa fie egala cu suma garantiilor aferente loturilor ofertate.Per.de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posib.de prelungire la cererea aut. contract.Mod de constituire: virament bancar sau instr.de garantare, irevocabil, emis in cond.legii de o societ.bancara ori de o soc.de asigurari;acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt per. prev.in doc.de atrib.; lichiditati depuse la casieria aut.contractante, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de pl., cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschiderea ofertelor.Plata se face in contul RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc. Aut. contract. are dreptul de a retine garantia de part., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a)si-a retras oferta, in per.de valab. a acesteia; b)oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab.a ofertei.c)ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib mai sus mentionata, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre aut.contractanta a masurilor de remediere necesare.In acest caz, aut. contract. va retine contestatorului din garantia de part.o suma raportata la val. estimata, in conf. cu prev.art.278^1, al.(1)din OUG nr.34/2006 (numai pentru lotul 2).Garantia de particip.se elibereaza cf.art.88 din HG925/2006.In vederea restituirii garantiei ofertantul va comunica la RATB-SAP nr de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu ordin de plata in termen de 60 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 11. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bunea Valeriu - Director General, Campurean Adrian Mihai -Director General, Duta Mariana-Director Financiar Contabilitate, Chiru Virgil-Director Economic, Teodorescu Adrian Mircea-Director Achizitii si Marketing, Osman Deniz - Director Comercial, Dragnea Adrian - Director Mentenanta si Administrare Sisteme, Panaitescu Serban Nicolae - Director Tehnic, Tudorache Florentin Gabriel - Membru CA, Teodorescu Theodor Razvan-Emil - Membru CA, Florea Daniela - Membru CA, Macovei Dorel - Membru CA< Pirvut Ovidiu - Membru CA, Radu Dumitru - Presedintele CA, Oprea Cristina Elena ? Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe- Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Letea Dorin Ilian - Sef Serviciu Achizitii Publice, Iancu Florentina Adina - Sef Serviciu Derulare Contracte si Achizitii Publice, Mandrila George - Sef Birou Plan Analiza, Gheorghe Mariana Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Andrei Amalia Eugenia - Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Cazan Gheorghe - Inginer Sef UR, Parvulescu Gheorghe - Sef Serviciu Tehnic UR, Voinea Nicu - Inginer Sef DESC, Titu Daniel - Inginer Sef DESC, Strehaianu Gabriel - Subinginer DESC, Vlaicu Rasvan-Marin - Inginer, Doman Daniel - Sef DIR, Dumitru Dorian - Sef Sectie Linii, Serban Sorin - Responsabil DIR, Scarlat Gabriela Elena - Inginer ? BPA, Antonescu Viorel Consilier Juridic, Emanuela Dumbrava- Consilier Juridic, Jacota Maria - Consilier Juridic, Florea Silviu Constantin - Consilier Juridic, Cronskis Iulian - Inginer - Serviciul Tehnic, Vascan Tudorel - Inginer ? ST;Stefan Gheorghe - Inginer ST , Nicolae Victor Catalin - Inginer - UR, Trifanescu George - Inginer UR, Polici Fanica - Inciner DIR, Petrea Ovidiu - Inginer DIR, Ivan Cristina Irina - Economist Biroul Contrate, Rusu Ileana Aurelia- Economist -Biroul Contracte, Tinca Nicoleta Angela - Economist - Biroul Contracte. Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Financiar Contabilitate.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 7 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani-Se va completa si prezenta Formularul 5 ? informatii generale
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si prezenta Formularul 5 ? informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre - Ofertantul va prezenta mostre din fiecare tip de electrozi specific fiecarui lot in parte, pentru un singur diametru, astfel: Pentru lotul 1- minim unitatea minima de ambalare (minim 2 kg;maxim 6kg) din produsul "Electrozi inveliti pentru sudarea manuala cu arc electric-E 6013-D=3, 25mm"; Pentru lotul 2 - minim unitatea minima de ambalare (minim 2 kg;maxim 6kg) din produsul "Electroziinveliti pentru sudarea manuala cu arc electricE 7018- -D=5mm"; Pentru lotul 3 - Nu se solicita; Pentru lotul 4 - minim unitatea minima de ambalare (minim 2 kg;maxim 6kg) din produsul "Electroziinveliti pentru reconditionarea prin sudarea a uzurii laterale la sine si piese de cale -18.8 MN 6 -D=5mm"; Pentru lotul 5 -minim unitatea minima de ambalare (minim 2 kg;maxim 6kg) din produsul " Electroziinveliti pentru reconditionareaprin sudare fururi, inimi , incrucisari cale - 15Cr Mn-D=5mm".Mostrele vor face parte din produsele care detin certificarile necesare, conform reglementarilor in vigoare.Mostrele se vor retine doar pentru ofertantul declarat castigator pentru fiecare lot in parte, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea mostrelor pentru tipurile de electrozi precizate, in ambalaje originale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2013 09:00
Locul: RATB -Serviciul Derulare Contracte si Achizitii Publice, Bdul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, etaj 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Va fi considerata cea mai buna oferta cea care prezinta pretul total(fara TVA) cel mai scazut, pentru cantitatea maxima de produse din anexa 1 la acordul cadru, pentru fiecare lot in parte. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Transport Bucuresti- Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 0213074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer