Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elemente de echipament de serviciu si reprezentare pentru personalul Politiei de Frontiera


Anunt de participare numarul 136931/28.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050506, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213162598-19360, In atentia: Catalin Voicu, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elemente de echipament de serviciu si reprezentare pentru personalul Politiei de Frontiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 634, 989 si 3, 368, 850RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: AC estimeaza ca va incheia un contract subsecvent la sase luni. Cant. estimate min si max care vor face obiectul unuicontract subsecvent: Lot1-Pant lung 140-3000buc., Pant tercot 100- 2500 buc.;Lot2-Bluz int B 126-2600buc., Bluz int F 15-260buc.;Lot3-Pulovere 15-4600buc.;Lot4-Cravate 11-1500buc.;Lot5-Ghete 10-800per., Ghete 5-800per., Pantofi 5? 3600per.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona urmatoarele elemente de echipament: Lotul 1 - pantalon lung stofa iarna reprezentare barbati, pantaloni tercot pentru iarna barbati; Lotul 2 - bluzon interior - complet modular barbati, bluzon interior - complet modular femei; Lotul 3 - pulovere; Lotul 4 - cravate; Lotul 5 - Ghete iarna cu siret pentru barbati, ghete scurte cu siret barbati, pantofi iarna barbati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18234000-8 - Pantaloni (Rev.2)
18200000-1-Imbracaminte de exterior (Rev.2)
18235100-6-Pulovere (Rev.2)
18423000-0-Cravate (Rev.2)
18813000-1-Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Pantalon lung stofa iarna reprezentare barbatiminim 1400 buc. maxim 4750 buc.Pantaloni tercot pentru iarna barbatiminim 1000 buc. maxim 3800 buc.Lotul 2 Bluzon interior- complet modular barbatiminim 1260 buc. maxim 3400 buc.Bluzon interior- complet modular femeiminim 150 buc. maxim 350 buc.Lotul 3Puloverminim 150buc. maxim 5700buc.Lotul 4 Cravataminim 117buc. maxim 2300 buc.Lotul 5 Ghete iarna cu siret pentru barbatiminim 100 per. maxim 1550 per.Ghete scurte cu siret barbatiminim 50 per. maxim 1500 per.Pantofi iarna barbatiminim 50 per. maxim 4700 per.
Valoarea estimata fara TVA: intre 634, 989 si 3, 368, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de: lotul 1 - 23750 lei, lotul 2 - 13500 lei, lotul 3 - 6612 lei, lotul 4 - 782 lei, lotul 5 - 22733 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar(in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Garantie de participare - Formular 4). Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul asocierii. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei si a valabilitatii garantiei de participare. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.Contul de trezorerie al autoritatii contractante este: RO14TREZ7005005XXX000203 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa in totalitate de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, acestuia ii va fi retinuta suma prevazuta la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, dupa cum urmeaza: lotul 1 ? 4967, 499 lei, lotul 2 ? 4454, 999 lei, lotul 3 ? 3306 lei, lotul 4 ? 391 lei, lotul 5 ? 4916, 649 lei. 10 % din valoarea contractului de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin virament bancar(in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii) sau prin orice instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract(Garantie de buna executie- Formularul nr. 15). Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222.Contul de trezorerie al autoritatii contractante este: RO14TREZ7005005XXX000203 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf.art. 44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modif. si complet.ulterioare.Se va completa: Decl. priv lista asociatilor(Formular 9), completata de liderul Asoc.si Acord/scris.prelim.de asoc.(Formular 16)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. 5). Documente de confirmare solicitate:
- cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator.
Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 5A). Documente de confirmare solicitate: a. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.
Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara depunerii ofertei(aceasta data se va
corela cu termenul legal al scadentei la plata).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.5 si 5A si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are
competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 84)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, Conflictul de interese-completarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 6).in sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a ?Reguli de evitare a conflictului de interes?(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan BUDA, Mihail Bogdan IVANESCU, Mihai Cristinel BRATAN, Costel GIUROIU, Doina VOICU, Catalin VOICU, Marian ALEXE, Gheorghe TIRON. 1)Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include fabricarea/ comercializarea produsului care face obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.- valabilitatea sediului social;
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor.
2)pentru Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va furniza informatii referitoare la situatia economico-financiara.Completarea Formularului nr. 7 - Informatii generale.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. Formularul 7 trebuie
prezentat si pentru fiecare subcontractant declarat in oferta, sectiunea Informatii generale ? punctele 1-12.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind subcontractantii
Implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu, respectiv iso 14001 sau echivalent. Ofertantul va prezenta certificate emise deorganisme independente careatesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii si management de mediu, respectiv ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau
echivalent. Se vor prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si
stampila);In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membrii.Operatorii economici
care nu detin astfel de certificate vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardele specificate sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standarde, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al managementului calitatii si al managementului de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii: vor cunoaste in orice moment pozitia in clasament, nu vor cunoaste numarul ofertantilor admisibili. Pragul minim de licitare este 1% din valoarea maxima estimata per lot. Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda cu durata de 1 zi lucratoare, Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul. Licitatia electronica se prelungeste automat in cazul in care clasamentul se modifica in cadrul ultimei runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 10:00
Locul: Inspectoratul General al Politiei de Frontiera, str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana din partea fiecarui ofertant. Aceasta va prezenta copie dupa cartea de identitate si imputernicire de participare la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Lotul 1 - Pantalon lung stofa iarna reprezentare barbati minim 1400 buc. - maxim 4750 buc., Pantaloni tercot pentru iarna barbati minim 1000 buc. - maxim 3800 buc.; Lotul 2 - Bluzon interior- complet modular barbati minim 1260 buc. - maxim 3400 buc., Bluzon interior- complet modular femei minim 150 - maxim 350 buc.; Lotul 3 - Pulovere minim 150 buc. - maxim 5700 buc.; Lotul 4 - Cravate minim 117 buc. - maxim 2300 buc.; Lotul 5 - Ghete iarna cu siret pentru barbati minim 100 per. - maxim 1550 per., Ghete scurte cu siret barbati minim 50 per.- maxim 1500 per., Pantofi iarna barbati minim 50 per. ? maxim 4700 per.In cazul in care, in urma etapei finale de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici clasati pe locul intai, reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii. Pentru a putea participa la etapa de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP, www.e-licitatie.ro.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba instalat un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program se poate descarca GRATUIT de pe site-ul www.certsign.ro).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera
Adresa postala: str. Razoare, nr. 5, sector 6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050506, Romania, Tel. +40 213162598, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2012 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer