Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELEMENTE DE SIGURANTA CIRCULATIEI


Anunt de participare numarul 49148/10.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0262/211001, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELEMENTE DE SIGURANTA CIRCULATIEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Baia Mare, str. Margeanului nr. 9.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 070, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va realiza achizitia de elemente de siguranta circulatiei pe 6 loturi distincte dupa cum urmeaza:
LOT nr. 1 Indicatoare confectionata din tabla de otel de 1 mm, vopsite electrostatic si acoperite cu folie reflectorizanta;
LOT nr. 2 Indicatoare TRECERE PENTRU PIETONI cu doua lampi cu lumina intermitenta;
LOT nr. 3 Oglinzi convexe circulare pentru intersectii;
LOT nr. 4 Salpisori ornamentali;
LOT nr. 5 Corpuri si cronometre de semafor cu LED-uri;
LOT nr. 6 Pasta pentru marcaj rutier, inclusiv executarea marcajelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28527420-2 - Indicatoare rutiere (Rev.1)
28824720-7-Stalpi de semnalizare (Rev.1)
31523110-2-Indicatoare rutiere luminoase (Rev.1)
31623000-9-Echipament de comanda si control, de siguranta si de semnalizare pentru sosele (Rev.1)
33422000-4-Oglinzi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta va realiza achizitia de elemente de siguranta circulatiei pe 6 loturi distincte dupa cum urmeaza:
LOT nr. 1 Indicatoare confectionata din tabla de otel de 1 mm, vopsite electrostatic si acoperite cu folie reflectorizanta;
LOT nr. 2 Indicatoare TRECERE PENTRU PIETONI cu doua lampi cu lumina intermitenta;
LOT nr. 3 Oglinzi convexe circulare pentru intersectii;
LOT nr. 4 Salpisori ornamentali;
LOT nr. 5 Corpuri si cronometre de semafor cu LED-uri;
LOT nr. 6 Pasta pentru marcaj rutier, inclusiv executarea marcajelor.
Produsele si cantitatile minime sunt conform Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini.Pentru fiecare lot se va incheia un acord-cadru cu o durata de 4 ani cu un singur operator economic.Operatorii economici pot depune oferta pe unul, pe mai multe sau, pe toate loturile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 070, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1=2.500 lei; Lot 2=800 lei; Lot 3=250 lei; Lot 4=650 lei; Lot 5=2.000 lei; Lot 6=4.000 lei. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: completarea formularului "12A" -declaratie privind eligibilitatea; completarea formularului "12B" - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta; Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate; completarea formularului "12C"; Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie copie, modificat in conformitate cu noile codificari CAEN valabile de la 1 ianuarie 2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii 3 ani a cel putin 3 (trei) contracte al caror obiect a fost furnizarea de produse similare;2. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;3. Recomandari din partea altor beneficiari. Cerinta minima obligatorie, cel putin 3 (trei) recomandari, care sa contina numar de inregistrare, data, contractul la care face referire, numele in clar al persoanelor care semneaza, semnaturile si stampila unitatii.4. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
5. Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante; Cerinta minima obligatorie: ofertantul are obligatia sa prezinte si certificate de calitate pentru materialele folosite la confectionarea produselor.
6.Descrieri si/sau fotografii/ fise tehnice/ cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru.
Ofertantii trebuie sa prezinte Certificate de conformitate in copie.
7. Autorizare de comercializare din partea producatorului produselor, respectiv Autorizare pentru livrarea produselor (original sau copii legalizate).8.Pentru Lotul 6 cerinta obligatorie: Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a executarii marcajelor.
Daca este cazul lista privind subcontractantii, specializarea acestora si acordurile de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Termen de livrare a produselor
10%
Descriere:
3.
Caracteristici privind nivelul tehnic si aspectul produselor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22 / 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cerere de solicitare documentatie si plata la casieria primariei municipiului Baia Mare sau prin O.P. in contul RO93TREZ43624510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 10:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37, jud. Maramures.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+(40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +(40) 21.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+(40) 264.596.110, Email: [email protected], Fax: +(40) 264.593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10(zece) zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Baia Mare
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.+(40) 262.211.001, Fax: +(40) 262.212.171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2008 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer