Licitatie Publica - ELEMENTE DE TRASEU
Anunt de participare (utilitati) numarul 135146/30.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. +40 374171170, In atentia: Tiganele Sebastian, Email: [email protected], Fax: +40 253222015, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ELEMENTE DE TRASEU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZIT ROVINARI siDEPOZIT MOTRU
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1=TRAVERSA RIPABILA (UI 200)TMC1400 BUC 100
LOT 2=TRAVERSA INTERMEDIARA (UI 200) TMC1400 BUC 260
LOT 3=TRONSON MODERNIZATTMC1400BUC112
LOT 4=TRAVERSA RIPABILA UI 300 TMC 1600 BUC 50
LOT 5=TRAVERSA RIPABILA UI 200TMC 1800 BUC 42
LOT 6=TRAVERSA RIPABILA UI 300TMC 1800 BUC 266
LOT 7=TRAVERSA INTERMEDIARA UI 200 TMC 1800 BUC 34
LOT 8=LATERALA SUPERIOARATMC 1800BUC 154
LOT 9=TRONSON MODERNIZAT TMC 1800BUC 33,
conform anexa B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELEMENTE DE TRASEU = 1.051 bucati, conform ANEXA-Necesar 2012.Valoare alocata pentru 2012, fara TVA=1.052.528 lei , iar cu suplimentarea pentru primele 4 luni din 2013=1.420.913 lei(1.052.528 x 1, 35 = 1.420.913), fara TVA, sau pentru fiecare lot conform Anexei B.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 052, 528 si 1, 420, 913RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prev. art. 6 , alin.3 din HG nr. 925/2006, val.estim.contine posib.suplim.cu 35%
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pentru toate loturile 21.035 lei sau pentru fiecare lot in parte conform ANEXA B , cu perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, conform Legii nr. 346/2004. Modalitati de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 , si 1.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante? CONFORM FORMULAR ANEXAT, 2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO49RNCB0149034562550007 BCR TG-JIU; 3.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Garantia de participare se va prezenta atasata pe plicul exterior. In cazul respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, se vor retine sumele specificate in ANEXA B. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA; pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006 si a)Scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract ? formular model b)In cazul in care valoare garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; c)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive dini sumele datorate pentru facturi partiale, conform Art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/27.10.2011. Eliberarea garantiei de buna executie: in conformitate cu art. 92 aliniat (1) HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de plata la 90 de zile/ultima factura.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, conform Formular 12ADeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare , conform Formular 12BCertificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, conform formular.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 -Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte Consiliul de Administratie: Baican Gavril; Membrii Consiliului de Administratie: Burlan Daniel, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru; Directori executivi S.N.L. Oltenia S.A. TG.-JIU: Burlan Daniel - Director General, Dafinoiu Mihail - Director Directie Productie, Olaru Daniel - Director Directie Economica, Lazaroiu Constantin - Director Directie Resurse Umane Administrativ, conform Formular neincadrarea in prevederile art.69 indice 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(emis cu maxim 30 de zile inainte de data licitatiei), se va prezenta original sau in copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor, se va solicita prezentarea documentelor in original/copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 -Informatii generale, inclusiv cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 108.000 lei/lot1 ; 275.730 lei/lot2 ; 672.000 lei/lot3 ; 110.000 lei/lot4 ; 63.328 lei/lot5 ; 527.318lei/lot6; 49.766lei/lot7; 127.050lei/lot8; 171.864 lei/lot9. .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privind experienta similara - livrarea de produse similare duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin valoarea aferenta fiecarui lot , dupa cum urmeaza: 54.000 lei/lot1 ; 137.865 lei/lot2 ; 336.000 lei/lot3 ; 55.000 lei/lot4 ; 31.664 lei/lot5 ; 263.659lei/lot6; 24.883lei/lot7; 63.525lei/lot8; 85.932 lei/lot9.Cerinta nr. 2- declaratie pe propria raspundere cu privire la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic - si modul in care poate dispune de aceste echipamente (proprietate, inchiriere, etc ), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Cerinta nr. 3 - Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate.
Cerinta nr. 1 - Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1(una) zi. Pas de licitare : minim 1% din valoarea lotului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a transmite la sediul autoritatii contractante noua oferta financiara in lei/lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
23714
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 11:00
Locul: SNLO SA Targu-Jiu, str.T.Vladimirescu, nr.1-15, etaj 3, DepartamAchizitii Publice-Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256.2, lit.b) din OUG 34/2006..."5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta..."
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA a LIGNITULUI OLTENIA - compartiment legislatie
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171177, Fax: +40 253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 10:52