Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELEMENTE DE TRASEU


Anunt de participare (utilitati) numarul 1915/12.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: Tiganele Sebastian, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ELEMENTE DE TRASEU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BATS Rovinari si BATS Motru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELEMENTE DE TRASEU PENTRU BENZILE TRANSPORTOARE: TRONSOANE DE BENZI SI PARTILE COMPONENTE PLUS ORGANE DE ASAMBLARE AL ACESTORA: ECLISE SI CRAMPOANE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1-LOT 17 COMPUSE DIN DIVERSE TIPURI DE TRONSOANE, LATERALE SI TRAVERSE=7.798 BUCATI;LOT18-ECLISA CF 49=7.200 BUCATI SI LOT 19-CRAMPON CF49=30.000 BUCATI.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 250, 925RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii cu max.35% sau diminuarii cu max.30% a cantitatii totale.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 12 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pe fiecare lot in parte conform Documentatiei de Atribuire.cont RO 49RNCB0149034562550007 BCR TG-JIU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII-Modalitati de plata legale in termen de 90 de zile de la livrarea marfii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata-cu desemnarea unui lider-fara obligatia de a forma o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propie raspundere sau alte doc.echivalente din care sa rezulte ca op.ec.ofertant nu se afla in nicio situatie prevaz.la art.180-181 din OUG 34/2006 . Certif.constatator de inreg., emise de Of.Registrului Comertului, doc.edif.care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apart.din punct de vedere profes., in conf.cu doc.din tara in care ofertantul este rezident.Doc.vor fi in limba in lb.romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2006, vizat si inreg.de org.competente.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei.Scrisoare de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
inf-generale, experienta similara-suma ctr.sau produse similare cu recomandarea benef., in ultimii 3 ani de cel putin 500.000 lei.Declaratie de conformitate, conf.legii 608/2001, iar produsele vor fi marcate individual cu CE , pt.anul in curs.Autorizare de/dela producator.Sistemul calitatii ISO 9001.Autoriz. de comercializare pt.anul 2007.Fisa dot. tehnica pt.indeplire ctr.Fisa tehnica a prod.ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: cu factura fiscala la casieria SNLO TG-JIU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2007 11:00
Locul: SEDIUL SNLO, Directia Economica, Departament Comercial-Secretariat-Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti di partea oper.ec.ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu Nr.38 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia economica;Departament Juridic;Compartiment Legislatie Comerciala
Adresa postala: Str.Tudor Vladimirescu;Nr.1-15;, Localitatea: tg-jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725531014, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2007 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer