Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elemente de traseu, bucsi si bolturi din otel, tamburi utilaje miniere, placi de uzura, piese schimb pentru instalatii de vulcanizat benzi transportoare, suporti de cablu, dispozitive de curatenie, piese schimb pentru transportoare tip TB, confectii metal


Anunt de intentie (utilitati) numarul 24263/24.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. +40 374171117, In atentia: Grigorie Dadalau, Email: [email protected], Fax: +40 253222015, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Elemente de traseu
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie elemente de traseu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 270, 231.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
bucsi si bolturi din otel
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie bucsi si bolturi din otel
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 410, 943.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
tamburi utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie tamburi utilaje miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 260, 175RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
placi de uzura
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie placi de uzura
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 209, 701.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
piese schimb pentru instalatii de vulcanizat benzi transportoare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie piese schimb pentru instalatii de vulcanizat benzi transportoare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 79, 598.4RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
suporti de cablu
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie suporti de cablu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 34, 932.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
dispozitive de curatenie
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie dispozitive de curatenie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 19, 546RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
piese schimb pentru transportoare tip TB
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie piese schimb pentru transportoare tip TB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 9, 012.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
confectii metalice pentru utilaje de cariera
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
confectii metalice pentru utilaje de cariera
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 315, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
role sprijin si alergatoare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie role sprijin si alergatoare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 125, 191.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
axe si arbori
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie axe si arbori
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 110, 593.4RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
confectii metalice pentru utilajele de cariera
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie confectii metalice pentru utilajele de cariera
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 72, 443.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
pinioane, roti dintate utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie pinioane, roti dintate utilaje miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 59, 119RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
balansieri, roti actionare, dispozitive
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie balansieri, roti actionare, dispozitive
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 51, 283.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
role pentru cablu
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie role pentru cablu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 41, 672.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
bolturi antrenare roti motrice
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie bolturi antrenare roti motrice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 39, 567.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
frane, saibe frana, timonerii, saboti frana
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie frane, saibe frana, timonerii, saboti frana
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 31, 117RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
lagare, bucsi, cuzineti din bronz
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie lagare, bucsi, cuzineti din bronz
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 26, 604.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
arcuri utilaje suprafata
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie arcuri utilaje suprafata
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 24, 024.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
organe asamblare nestandardizate
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie organe asamblare nestandardizate
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 16, 145.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
piese schimb excavator 2000
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie piese schimb excavator 2000
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 432.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
dinti utilaje miniere suprafata
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie dinti utilaje miniere suprafata
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 974, 531.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
motorina tip Euro 5
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie motorina tip Euro 5
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 513, 873.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
benzi transportoare din cauciuc
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie benzi transportoare din cauciuc
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34312600-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 19, 790, 990.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
materiale de vulcanizat benzi transportoare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie materiale de vulcanizat benzi transportoare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
19510000-4 - Produse din cauciuc (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 909, 680.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ghirlande, role utilaje
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie ghirlande, role utilaje
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 13, 484, 830.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
elementi de senila utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie elementi de senila utilaje miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 664, 633.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
rulmenti rotire utilaje
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie rulmenti rotire utilaje
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 256, 084.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati legale de plata la 90 de zile de la emiterea facturii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ctr.se poate prelungi/suplimenta cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 60, 802, 959.9 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer