Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elemente decorative si lazi stocabile


Anunt de participare numarul 74772/04.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: MARIA DRAGHICI, Tel.318.03.36, Email: [email protected], [email protected], Fax: 318.03.36, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elemente decorative si lazi stocabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Domeniul public al sectorului 3
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 79, 779, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 10
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montaj elemente decorative si lazi stocabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39298900-6 - Diverse articole decorative (Rev.2)
44614100-8-Lazi de stocare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si montaj elemente decorative si lazi stocabile de diferite tipuri si dimensiuni
Valoarea estimata fara TVA: 79, 779, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 790000 lei- numai sub forma de scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca agreata de operatorul economic
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea acordului-cadru de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib., decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Oug 34/2006, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare elib. de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorial de pe raza careia societatea are sediul social, certificat de cazier fiscal valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata , Certificat contatator, Certificat de inregistrare, Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului, Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008). Valorile vor fi exprimate in Ron si echivalenta ineuro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: ( Formular B2 ; B13)Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani 179.000.000 Lei, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular , conditia fiind indeplinita prin cumul )2. Bilantul contabil la 31.12.2008, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiul financiar 2008, vizat si inregistrat de organele competente, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat la notariat. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizari ale documentelor solicitate mai sus(copie).
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)3. Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100). Valoarea acestui indicator se va calcula in raport cu ultimul bilant ( 31.12.2008), iar valoarea lui se solicita sa fie minim de 50%. Se va completa- Formularul B13
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)4. Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100). Valoarea acestui indicator se va calcula in raport cu ultimul bilant ( 31.12.2008), iar valoarea lui se solicita sa fie minim de 100%. Se va completa- Formularul B13(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. O lista a principalelor produsefurnizatein ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.A se completa formularul 12F
Produselefurnizatetrebuie sa aiba caracterasemanator contractului pentru care se aplica prezenta procedura.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul 12F
2. Obligatii contractuale in desfasurareSe vor prezenta informatiile solicitate privind obligatiile contractuale fata de alti beneficiari / clienti, completareaFormularului B4
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formular B4
3.Istoricul litigiilor
Ofertantul va completa Formularul B11.
Prezentarea unui istoric consistent al hotararilor impotriva ofertantului/candidatului sau a oricaruia dintre partenerii asocierii de societati poate duce la respingerea ofertei. Va fi prezentat de fiecare asociat in parte.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formular B11
4. Fisa de informatii generale
Formularului B2
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formular B2
5. Experienta similara
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare asemanator contractului pentru care se aplica prezenta procedura, a carui valoare totala sa fie de min. 17.970.000 RON fara TVA.
Se va prezenta fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare de produseindeplinite si finalizate in decursul anilor 2006, 2007, 2008.
6. RecomandareSe va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract prezentat la experienta similara.
7. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune( C.V. personalului de care dispune responsabil pentru incheierea acordului cadru si contractelor subsecvente ) Formular B10, 11I , 11J declaratie de disponibilitate8. Informatii referitoare la personalul tehnic folosit pentru montarea produselor furnizate
V.5. Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termen de furnizare, montare si instalare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 11:00
Locul: Primaria Sector 3, Sala de Consiliu, Parfumului nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa , comisia de evaluare a ofertelor, observatori desemnati de UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3198246, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3- DIRECTIA JURIDICA SI PATRIMONIU
Adresa postala: Str. Parfumului nr. 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Tel.021/3180333, Fax: 021/3180333, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2009 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer