Licitatie Publica - Elicopter multifunctional din gama 2.700 ? 3.175 kg, medicalizat
Anunt de participare numarul 137883/02.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elicopter multifunctional din gama 2.700 ? 3.175 kg, medicalizat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elicopter multifunctional din gama 2.700 ? 3.175 kg, medicalizat, servicii de instruire utilizator.
Nota: Serviciile de instruire sunt servicii accesorii furnizarii produselor (elicopter si echipamente) necesare datorita complexitatii produselor (elicopter si echipamente) si vor fi acordate obligatoriu de catre ofertant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34711500-9 - Elicoptere (Rev.2)
72253000-3-Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un elicopter multifunctional din gama 2.700 ? 3.175 kg, medicalizat.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 222, 580.65EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
360 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan. particip.in cuantum de 20.000 euro, reprezentand aprox. 0, 5% din valoarea estimta , respectiv 91.278lei ( echiv.la cursul BNR din 19 iulie 2012, respect.1 euro= 4, 5638 lei).Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Municip.Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conform. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilit. a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.In cond. in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile L346/2004 privind stimul. infiint si dezvolt. intrep. mici si mijlocii, cu modif. si complet. ulterioare, in cond.in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 9487, 10 lei ((la cursul BNR din 19 iulie 2012, 1 euro= 4, 5638 lei) in conformit. cu art.278^1 alin.(1) lit .c) din OUG nr 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare. Garant buna exec 10% din pretul contractului fara TVA.Constituire: cf. art. 89 alin. (2) din HG 925/2006, in oricare din formale de la art. 90 alin. (1) sau(3). Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiectul este finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, cod MIS-ETC 141
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CristianDarie ? Vicepresedinte
- Cristinel Nicolae Dragomir? Vicepresedinte
- Sevil Shhaideh ? Director General, Directia Generala de Proiecte
- Danut Ragalie ? Manager proiect, Sef serviciu - Directia Generala de Proiecte
- Elena Vornicu ? Sef serviciu, Directia Generala de Proiecte
- Ioan Hanu -Consilier Directia Generala de Proiecte
- Mihaela Lungu ? Sef serviciu Achizitii
- Aurica Stoian ? consultant financiar
- Carmen Pedestru ? Sef serviciu Informatica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati
Solicitarea unei cifre medii globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati de minim: 36.000.000 lei.
Prezent. bilanturilor contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse similare si o lista, care va cuprinde principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara de furnizare produse similare obiectului contractului, in ultimii 3 ani, astfel: - cel putin un contract livr. prod. simil. obiect, achiz. in valoare de minim 18.000.000 lei, fara TVA
Cerinte pt. demonstr. exp. similare:
1.Copia informatii relev. din contractele care demonstreaza experienta similara;
2.Recomandare din partea beneficiarului contractului care sa contina inform. ref. la beneficiar, date de contact, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii, atat din punct de vedere a termenelor cat si calitativ, eventualele prejudicii: neconformitati, receptii amanate sua respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate sau prezentarea de documente constatat. emise de autoritati contractante in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
In conditiile in care ofertantii au participat la derularea unor contracte similare in calitate de asociat sa se prezinte parti relevante ale contractul de asociere din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la experienta similara sau orice alte documente justificative pentru demonstrarea valorii solicitate ca experienta simil
Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nota: nu se admit operatori economici in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracterisitici tehnice/functionale
35%
Descriere: Detaliere algoritm de punctare in caiet de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51 , Constanta, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care urmare a evaluarii ofertelor, acestea vor avea un punctaj egal, oferta care se va clasa pe primul loc va fi oferta cu pretul cel mai scazut. In cazul in care si pretul ofertelor va fi egal se va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta care va avea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetetan Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241488413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2012 17:26