Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Eliminarea excesului de umiditate, completari CES si regularizarea scurgerilor de pe versanti in zona Stangaceaua ? Gura Motrului, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 102788/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  ing. Lina Gruia, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF RA- Sucursala Teritoriala Dunare-Olt
Adresa postala:  str. Nicolae Romanescu nr.39, Jud. Dolj., Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251/ 429.927, In atentia:  ing. Dumitru NICA, Email:  [email protected], Fax:  0251429184
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF RA- Sucursala Teritoriala Dunare-Olt
Adresa postala:  str. Nicolae Romanescu nr.39, Jud. Dolj., Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251/ 429.927, In atentia:  ing. Dumitru NICA, Email:  [email protected], Fax:  0251429184
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF RA- Sucursala Teritoriala Dunare-Olt
Adresa postala:  str. Nicolae Romanescu nr.39, Jud. Dolj., Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251/ 429.927, In atentia:  ing. Dumitru NICA, Email:  [email protected], Fax:  0251429184
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Eliminarea excesului de umiditate, completari CES si regularizarea scurgerilor de pe versanti in zona Stangaceaua ? Gura Motrului, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ANIF-RA, Sucursala Teritoriala Dunare Olt, zona Stangaceaua ? Gura Motrului, judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare specializata, lucrari de eliminarea excesului de umiditate, completari CES si regularizarea scurgerilor de pe versanti in zona Stangaceaua ? Gura Motrului, judetul Mehedinti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45232451-8-Lucrari de drenaj si lucrari de suprafata (Rev.2)
45232453-2-Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
45240000-1-Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 187, 066RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 277.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt. PROIECTANT si EXECUTANT: Decl.priv.eligibilitatea;Decl.priv.neincadrarea in prev.art.181 din OUG nr. 34/2006;Cert.de atestare fiscala ANAF pentru pers.juridice priv.indepl.obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat la 30.04.2010;Cert.fiscal priv.plata impozitelor si taxelor locale.
Pt. PROIECTANT: CV-urile sicazierele judiciare pentru pers.resp.direct cu proiectarea, resp.pt. Director General/Administrator, Director Economic, Sef Proiect.
Pt. EXECUTANT: CV-urile sicazierele judiciare pt.pers.resp.direct cu indeplinirea contractului, precum si a altor specialisti cu sarcini-cheie in indepl.contr., resp.pt.Director General/Administrator, Director Economic, Sef Santier, Responsabilul CQ, Responsabilul tehnic cu executia (RTE).Pt. PROIECTANT si EXECUTANT: Pt.pers.juridice/fizice romane: Cert.Const.emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal; Cert.de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt.PROIECTANT si EXECUTANT: Fisa de informatii generale;Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat de organele competente in domeniu si balanta de verificare la 30.04.2010; Informatii privind situatia financiara pentru anii 2007, 2008, 2009;
- pt.PROIECTANT: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.700.000 RON sau 168.545 EURO, pt. 1 euro = 4, 1532 lei la data 27.05.2010 (curs BNR).
- pt. EXECUTANT: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.27.000.000 RON sau 6.501.011EURO, pentru 1 euro = 4, 1532 lei la data 27.05.2010 (curs BNR).
Pt.PROIECTANT si EXECUTANT: Lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100) = 85%.Lichiditatea se va calcula dupa datele de bilant la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PENTRU PROIECTANT:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind lista principalelor servicii in ultimii 3 ani; Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (minim o recomandare);Certificat de atestare in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare, conform Ordinelor Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale nr. 182/2009 si 239/2007 cuviza valabila la data deschideriiofertelor; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Certificatul de atestare ISO 9001 in domeniul in domeniul care face obiectul contractului sau echivalentul acestuia; Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de copia contractului, a actelor aditionale, daca este cazul, si de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. Se va prezenta: Procesul Verbal de predare-primire a documentelor de proiectare. Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract sau a cel mult 3 (trei) contracte a carui/caror valoare sa fie minim: 300.000 lei (fara TVA), respectiv 72.233 Euro, pentru 1 euro= 4, 1532 lei la data 27.05.2010 (curs BNR), realizat/realizate prin prestarea unui/unor serviciu/serviciide natura celui/celorlicitat/licitate.Pentru executant se regasesc la VI.3 ALTE INFORMATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 10:00
Locul: ANIFRA ? Sucursala Teritoriala Dunare-Olt, Str. Nicolae Romanescu nr.39, Craiova, Jud.Dolj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, observatori UVCAP, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuirese obtine conf art.40 alin (2) si alin (3) din OUG 34/2006Se recomanda vizitarea si examinarea amplasamentul lucrarii.Vizita pe teren va fi organizata de catre autoritatea contractanta, in data de 12.07.2010 ora 10.00, punct de intalnire Primaria Butoiesti, jud. Meh persoana de contact: inspector de zona subing Ghelsingher Vasile, telefon 0252.315.080.Operatorii economici care nu pot efectua vizitarea si examinarea amplasamentului lucrarii in data de 12.07.2010 ora 10.00 o pot face individual atat inainte cat si dupa aceasta data.Capacitatea tehnica PENTRU EXECUTANT: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;experienta similara : Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract sau a cel mult 3 (trei) contracte a carui /caror valoaresa fie minim: 4.500.000 lei (fara TVA) Recomandari din partea altor beneficiariSe vor prezenta minim 3 recoman.Certificatul de atestare in executia lucrarilor de IF, conform Ordin MADR nr. 182/2009 sau a Ordinului 239/2007;
- Certificatele ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001 (sau echivalentul cerificatelor) in domeniul care face obiectul contractului.Nu se admit operatori economici in curs de autorizare;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  b-dul N. Titulescu nr. 4, jud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  --, Romania, Tel. 0251.418.568; 0251.415.600; 0251.413.179, Fax:  0251.415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax:  021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2010 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer