Licitatie Publica - endoproteze primare cimentate si necimentate
Anunt de participare numarul 127264/02.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Adresa postala: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA STOIAN, Tel. 2523512, 2528550, Email: [email protected], Fax: 2523512, 2521387, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
endoproteze primare cimentate si necimentate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia centrala a spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 46 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 64, 500 si 12, 895, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
endoproteze de soldprimare cimentate si necimentate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cantitatilor specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 64, 500 si 12, 895, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 2% din valoarea estimata a fiecarui lot conform anexei Bgarantia de buna executie a contractului :10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National de Endoprotezare PN 8
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; declaratie privind neincadrarea in sit. prevazuta la art. 69 din OUG34/2006; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ANRMAP nr. 314/2010; certificat de atestare fiscala(inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile de sanatate) pentru persoane juridice. eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local); fisa de informatii generale; certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului/Camera de Comert si Industrie, prezentat in copie si semnat pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului; certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea in ultimii 3 aniultimul bilant contabil completvizat si inregistrat de autoritatile competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista contractelor de furnizare produse similare efectuate in ultimii 3 anideclaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si resursele umanemostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4612/27.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 14:00
Locul: la sediul spitalului in Amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
o persoana maxim doua imputernicite sa asiste la deschiderea ofertelor din partea fiecarui ofertant, respectiv comisia de evaluare desemnata din partea autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 033084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 256 2 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Ortopedie, Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Adresa postala: b-dul Ferdinand nr. 35-37, sect.2, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Tel. 0212523512, Email: [email protected], Fax: 0212523512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 13:14