Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 135231/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Elena Stefan, Tel. +40 213193601/5480, In atentia: Constantin Ionescu ? Director Infrastructura, Email: [email protected], Fax: +40 213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti ? franco puncte de racordare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica, cca. 180.000 MWh, in perioada 01.06.2012-31.05.2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cca. 180.000 MWh energie electrica (medie tensiune), in perioada 01.06.2012-31.05.2013
Valoarea estimata fara TVA: 62, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1.250.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele;dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 11.966, 40 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1), litera d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii. 8% din pretul fara TVA al contractului. IMM-50% din gar.de buna exec. Constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original, continand ca plata garantiei se va executa neconditionat la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca partile convin, gar.de buna exec. se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantulare obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia achizitorului. Suma min.depusa: 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din facturi pana la concurenta sumei totale. Din contul deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cat si de Trezoreria Statului la solicitarea scrisa a achizitorului, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din subventie de la bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006:
- Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta.nr. 34/2006:
- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul)
- Se vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. (Nota: Data de deschidere a ofertelor, care se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din anuntul de participare publicat in SEAP). Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente; certificatele de atestare fiscalatrebuie prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul)
NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).
Declaratie privind respectarea regulilor concurentei:
- In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 24 din Sectiunea III.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: - Se va completa Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita conform Formularului nr. 25 din Sectiunea III -Formulare.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).
Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A. sau care sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director General ? ing. Gheorghe UdristeDirector Economic ? ec. Nicolae Grigore
Director Tehnic si Investitii ? ing. Stefan Rotaru
Director Exploatare ? ing. Gabriel Sburlan
Director Infrastructura ? ing. Constantin Ionescu
Director Comercial ? ing. Tiberiu Moldovan
Director Managementul Operatiunilor ? ing. Marin Aldea
Sef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia Sabau
Sef Birou Achizitii Produse - ing. Simona Tataru
Biroul Achizitii Produse ? ing. Elena Stefan Persoane juridice romane: - Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. (Nota: Data de deschidere a ofertelor, care se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din anuntul de participare publicat in SEAP).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; certificatul constatator trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul)
Persoane juridice straine: - Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului continedomenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Atestari: - Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii licentei de furnizare energie electrica emisa de ANRE, valabila la data desfasurarii procedurii si pe toata perioada de derulare a contractului. In acest sens va prezenta urmatoarele documente:
oCopie dupa licenta pentru Furnizarea Energiei Electrice emisa de A.N.R.E.
oCopie dupa Conditiile Licentei pentru Furnizarea Energiei Electrice, care constituie anexa la Licenta si este emisa de A.N.R.E.
Note: 1. In cazul in care valabilitatea licentei emise de A.N.R.E. expira inainte de 31.05.2013, ofertantul va prezenta un angajament scris privind prelungirea valabilitatii acesteia, in conformitate cu prevederile legale.2. In cazul in care un ofertant persoana juridica straina nu detine licenta de furnizare a energiei electrice eliberata de ANRE, acesta poate prezenta la momentul depunerii ofertei, alte documente echivalente emise de autoritati competente in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, cu respectarea conditiilor prevazute explicit pentru situatia respectiva prin H.G. nr. 540/07.04.2004 privind aprobarea Regulamentului pentru acordarea licentelor si autorizatiilor in sectorul energiei electrice, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Documentele respective vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, insotite de o traducere legalizata in limba romana si vor fi insotite de o declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se va angaja sa obtina licenta ANRE si sa o puna la dispozitia autoritatii contractante, in termenul solicitat de aceasta, dar nu mai tarziu de momentul incheierii raportului procedurii de atribuire a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Datele de identificare a operatorului economic si media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei aniCerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 100.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 aniCerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 50.000.000 lei.
Calitatea de participant la procedura (asociati/subcontractanti, daca este cazul)
ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele prez in limba originala, insotite de traducerea legalizata/ autorizata in limba romana.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 12:00
Locul: S.C. METROREX S.A, MTI, Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-1. Dupadeschidereaofertelor, autoritatea contractanta va derula negocieri cufiecare dintre ofertanti in parte.-2. Oferta depusa de catre fiecare dintre ofertanti la data limita stabilita pentru depunere va reprezenta oferta preliminara de la care porneste derularea negocierilor care se vor desfasura in runde succesive.-3. La sfarsitul fiecarei intalniri, comisia are obligatia consemnarii problemelor discutate si a aspectelor convenite intr-un proces verbal de sedinta care se semneaza de catre participantii la negocieri (comisie de evaluare si reprezentanti ofertant).4. Negocierile se deruleaza pana in momentul in care fiecare participant la negocieri declara ca oferta preliminara pe carea prezentat-o nu mai poate fi imbunatatita, fapt care se consemneaza explicit in procesul verbal de sedinta.5. In situatia in care, dupa finalizarea negocierilor, doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit pretul cel mai mic o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.La compararea ofertelor se va tine cont de pretul total ofertat (care include acciza, precum si toate taxele si serviciile reglementate de ANRE), exprimat in lei fara TVA.In situatia in care, dupa finalizarea negocierilor, doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit pretul cel mai mic o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incep.cu ziua urm. luarii la cunostinta despre un act al autorit contr.considerat nelegal.In cazul in care sesiz priv contin. docum de atrib din SEAP, data luarii la cunostinta este data publ docum de atrib.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601/5389, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer