Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ENERGIE ELECTRICA


Anunt de participare (utilitati) numarul 136945/27.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU BELU-RED, Tel. +40 356803703, Email: [email protected], Fax: +40 356803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ENERGIE ELECTRICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locurile de consum Conform Anexei 2 din Caietul de Sarcini;
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ENERGIE ELECTRICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total 14.440 MWh defalcata pe luni conform Anexei 1 la Caietul de Sarcini si defalcata:
A. Tractiune Electrica1 ? 13500 MWh pe medie tensiune;
B. Servicii Auxiliare1 ? 595 MWh pe joasa tensiune;2 ? 345 MWh pe medie tensiune;
Valoarea estimata fara TVA: 4, 993, 044RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare totala? 50.000 leiReducere 50% pentru IMM-uri.Garantia se poate constitui conform prevederilor art.43 ?1 din OUG nr.34/2006 sia art.86 din HG nr.925/2006.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sumei in numerar.(3) Cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pentru Banca Comerciala Romana ? Sucursala Timisoara(4) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.(5) Termen valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(6) Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele conditii: 1.Ofertantul si-a retras oferta pe perioada valabilitatii acesteia care a fost stabilita conform Documentatiei de atribuire.sau2. Ofertantul, fiind instiintat de acceptarea Ofertei lui, in cadrul perioadei de valabilitate a Ofertei, a) nu semneaza sau refuza sa semneze contractulb) nu prezinta sau refuza sa prezinte garantia de buna executie, in conformitate cuinstructiunile procedurii, sau3.In conditiile prevazute de art. 278¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. 5 % din valoarea contractului rezultata in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte. Reducere 50% pentru IMM-uri.Constituirea Garantiei de buna executie se poate realiza prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la contract? prin virari succesive din facturile partiale de plata in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului la Trezoreria Timisoara. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 ACerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2066Completarea si prezentarea : - Formularului 12 B- Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun oferteleCerinta nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Completarea si prezentarea Formularului 5Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹(evitarea conflictului de interese)Prezentarea si completarea Formularului 20 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006)Persoane cu functii de decizie din cadrul RATT: - Director General ? dr.ing. Ioan Goia- Director Adjunct ? ing. Marcel Nicola- Director Tehnic - ing.Iulian Jura- Contabil Sef - ec. Felicia Lascut- Sef Birou Achizitii Publice Depozite ? ec. Georgeta Craciunescu- Economist Birou Achizitii Publice Depozite ? ec. Daniel Tarabic
- Consilier Juridic Birou Achizitii Publice Depozite ? Cons. Jur.Claudiu Red Belu
- Sef Serviciul Tehnic - ing.Dana Paun
La sectiunea 2.1.se va permite depunerea / prezentarea documentelor solicitate in oricare din formrle: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului sa aiba corespondent in CAEN.Cerinta nr.2Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
Cerinta nr. 3
Licenta de furnizare emisa de ANRE.Furnizorul de energ el trebuie sa aiba Licenta de furniz energ el si anexa lui, emisa de ANRE valabila a data depuneri ofertelor, indepl toate cond care decurg din aceasta;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Curs mediu euro pe ultimii 3 ani ? 4.2283 Lei
Prezentarea si complectarea Formularullui 1 (Informatii generale) din care sa rezulte cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani de minim 8.987.478, 52 lei, respectiv 2.044.002, 39 euro, Reducere 50% pt IMM-uri definite conform L 346/2004, actualizata. Curs mediu euro pe ultimii 3 ani ? 4.2283 Lei In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil afertent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati - 2011, 2010, 2009, asa cum s-a cerui in Formularul 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer.1?Decl. priv lista princ liv de prod pe ultimii 3 ani-Form.12 D priv lista princ liv de prod pe ultimii 3 ani din care sa rez exp similara continand val, per de liv, benef indif.daca acestia din urma sunt aut contr sau clienti priv, respectiv faptul ca ofertantul a furniz prod in val cumulata de min 4.493.739, 26 lei respectiv 1.022.001, 20 euro Curs mediu euro pe ultimii 3 ani?4.2283 Lei; Cer.2?Recomandari.Compl si prez de recomandari din partea unor consumatori de energ el pe ultimii 3 ani conf Form 6( recomandari);Cer.3?Dovada liv energie.Furniz de enere el trebuie sa faca Dovada livrarii a minim 7.220 MWh(jumatate din cantit ce urmeaza a fi contractata)rezultata din cumulul energ furniz la maxim 2 clienti/beneficiari;Cer.4? Inf privind subcontractantii, Cer.5?Inf priv asoc
Cerinta nr.1?Dovada respectarii conditiilor de calitate Ofertantul va prez dovada certificarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem reofertarii: pretul.AC invita of.cu of.admisib sa prez.preturi noi.Of.depuse in cadrul LE de catre of.particip.nu pot decat sa imbunatateasca of.depuse anterior.In cazul in care of.decl.admisibia si inreg.in SEAP nu modif.in cadrul LE elem.of.care fac ob.proc.repetitiv, la stab.clas.final se consid.of.depusa anterior, introdusa in prealabil in SEAP de AC.Refuzul op.de a se inreg.in SEAP in scopul particip.la et.fin. de LE este asimilat cu retragerea of.aplicand art.87alin.(1)lit.a)-HG.925/2006.Nr.de runde LE: 1;LE incepe la 2 zile lucr.de la transm.inv;Durata unei runde: 1(una)zi(24 ore).AC va atrib.ctr.de ach.pub.cf.art. 200-OUG34/2006.Atrib.se face pe baza rez.obtinut in urma finaliz.LE conf.art.169 alin(2)OUG34/2006.Dupa LE.se sol op.ec.sa transmit AC prin fax in 24h form.de of.cu val.rez.in urma LE.si in orig.in 48h form.de of.si centr.de pret.Pretul comparat este pretul total al contractului.Daca 2 op.oferteaza acelasi pret ctr.se va atrib.of.care a avut oferta initiala mai buna
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6145 / 02.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2012 12:00
Locul: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300074, sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte fonduri = surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii publice si depozite din cadrul RATT
Adresa postala: B-DUL Take ionescu Nr. 56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Tel. +40 356803703, Email: [email protected], Fax: +40 356803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer