Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 141483/15.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Adresa postala: STR. HARMANULUI NR. 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SANDU, Tel. +40 368/401259, Email: [email protected], Fax: +40 368/401259, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro/vers 2, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul regiei
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica necesara alimentarii celor 6 substatii de redresare aflate in exploatarea regiei, pentru alimentarea sediului central si a Sectiei de Transport Mixt, precum si mici consumatori de la capetele de linii si adaposturi pentru calatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1:3.300 MWh pe medie tensiune
LOT 2:600 MWh pe joasa tensiune
LOT 3:240 MWh pe joasa tensiune
Valoarea estimata fara TVA: 1, 733, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1:25.938 leiLOT 2:6.240 leiLOT 3:2.496 leiPerioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: conform prev art 86 alin (1) si (3) din HG 925/2006 actualizata.Cursul de schimb folosit pentru determinarea pretului in euro la completarea formularului de oferta este cel comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data depunerii ofertelor. Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire: conform prev art 90 alin (1)si (3) din HG 925/2006 actualizata avandu-se in vedere si prev HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursele proprii ale regiei si subventii de la bugetul lcoal
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea (Formular A)
-declaratie privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/2006 (Formular B)
-declaratie privind neincadrarea in prev art 69^1 din OUG 34/2006 (Formular B2)
-certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (Formular 1)
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul pers jur din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
-certificat de atestare fiscala pt pers jur din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -certificat constatator emis de ORC
-licenta de furnizare pt energie electrica, eliberata de ANRE valabila, sau ultima licenta insotita de o decizie ANRE, in care se specifica prelungirea valabilitatii acesteia pentru durata de indeplinire a contractului, sau "echivalent"
-acord, contract sau precontract incheiat cu un producator sau furnizor autorizat, pentru cantitatea de energie ofertata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea ciferi de afaceri pe ultimii 3 ani
-situatiile financiare anuale intocmite pt anul precedent, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale ale MEF
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;livrarile d eproduse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor informatii referitoare la preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice.Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.Se va utiliza pasul de licitatie si procentul pt pasul de licitare este de 0, 5% din valoarea estimata, pentru fiecare lot in parte.AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Invitatia se transmite pe cale electronica.Numar de runde: 1.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitasiei.Durata unei runde 1(una)zi.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret.Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online, sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de email functionala, precizata in date de contact din formularul "Scrisoare de inaintare".
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2013 10:15
Locul: Str.Harmanului, Nr.49, Brasov, Et.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se va constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale in urma aplicarii etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare in oricare din situatiile prev la art 87 alin (1) din HG 925/2006.In acest sens se vor respecta si prev legale conf art 278^1 din OUG 34/2006, in cuantum de 5.076, 89 lei pt lotul 1, in cuantum de 3.120 lei pt lotul 2 si in cuantum de 1.248 lei pt lotul 3.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prev art 256^2 din OUG nr 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAT Brasov - Compartiment Achizitii
Adresa postala: str Harmanului nr 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Tel. +40 368/401259, Email: [email protected], Fax: +40 268/335660, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2013 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer