Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 142682/26.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Elena Stefan, Tel. +40 0213193601/5480, In atentia: Constantin Ionescu-Director Infrastructura, Email: [email protected], Fax: +40 0213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti ? franco puncte de racordare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Circa 175.000 MWh energie electrica, livrata profilat, in perioada 01.07.2013-30.06.2014
Valoarea estimata fara TVA: 71, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de partic.-1.000.000, 00 lei. Pentru garantia constituita in alte valute, cursul de schimb va fi cel comunicat de BNR, valabil cu cinci zile inainte de data deschiderii ofertelor. Perioada de valabil.a garantiei pentru partic.va fi cel putin egala cu perioada de valabil.a ofertei, respectiv 120 de zile de la data deschiderii ofertelor. Daca ofertantul este IMM conf.Legii 346/2004, acesta poate depune garantia de particip.in valoare de 50% din cuantumul precizat, cu conditia atasarii docum. doveditoare privind statutul de IMM. Garantia pentru participare se poate constitui, conform art.86, alin.(1)din HG nr.925/2006, astfel: ?prin ordin de plata in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST-PALAT CFR, sector 1;?printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (F.11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada urmatoarele: - dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabil.a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 12.057, 50 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278¹, alin. (1), litera d) din OUG nr.34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare trebuie sa nominalizeze toti membrii asocierii. 1. Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie contractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 8 % din pretul fara TVA al contractului.2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original.4. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din H.G. 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din subventie de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea III a documentatiei).
Declaratia va fi completata de fiecare ofertant/ofertant asociat si de catre tertul sustinator ? cu exceptia punctelor b) si e) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.III. Declaratie privind respectarea regulilor concurentei
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta" (Formularul nr. 24 din Sectiunea III).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 25 din Sectiunea III a documentatiei).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).
Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt: Director General ? ing. Aurel Radu
Director Exploatare ? ing. Gabriel Constantin Sburlan
Director Managementul Operatiunilor ? ing. Marin Aldea
Director Economic ? ec. Nicolae Grigore
Director Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gabriel Daniel MocanuDirector Tehnic si Tehnologia Informatiei ? ing. Constantin Marius Rudnitchi
Director Infrastructura ? ing. Constantin Andronache Ionescu
Director Reglementari si Siguranta Circulatiei ? ing. Liviu Daniel Dinu
Director Comercial ? ing. Tiberiu Moldovan
Sef Serviciu Juridic ? cons. jr. Sorin Cristea
Sef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia Sabau
Sef Serviciu Urmarire Contracte Exploatare ? ing. Ramona Carmen Paveliu
Sef Serviciu Linii, Tunele, Statii ? ing. Radu Nicolae AnghelescuSef Serviciu Instalatii ? ing. Adrian CiobanuSef Serviciu Managementul Finantarilor Externe si Relatii Internationale ? ing. Mariana Miclaus
Sef Serviciu Material Rulant ? ing. Daniel Lucian Tudorache
Sef Serviciu Urmarire Lucrari Investitii ? ing. Constantin Mustatea
Sef Serviciu Programe Investitii ? ing. Adrian Angelescu
Sef Serviciu Siguranta Circulatiei ? ing. Luigi Raimond Ciubeica
Sef Serviciu Tehnic ? ing. Viorel Simoiu
Sef Serviciu Situatii de Urgenta si Informatii Clasificate ? ing. Traian Luca
Sef Serviciu Tehnologia Informatiei ? ing. Adriana Mitrea
Sef Serviciu Comercial ? ec. Mariana Petre
Sef Birou Achizitii Produse - ing. Simona Tataru
Serviciul Linii, Tunele, Statii ? ing. Valentin Marascu
Biroul Achizitii Produse ? ing. Elena Stefan
Serviciul Instalatii ? ing. Ghinea Petculescu
Serviciul Urmarire Contracte Exploatare ? ing. Emil Serbanescu
Serviciul Juridic ? cons. jr. Eduard Safciu
Consilier Director General ? ec. Constantin Dinescu
V. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul (Formularul nr. 12C din Sectiunea III)
Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare asociat/subcontractant, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului. Persoane juridice romane - Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca activitatea care face obiectul prezentei proceduri de achizitie se afla printre activitatile autorizate. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straine - Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca activitatea care face obiectul prezentei proceduri de achizitie se afla printre activitatile autorizate. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in documentele respective trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Atestari
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii licentei de furnizare energie electrica emisa de ANRE, valabila la data desfasurarii procedurii si pe toata perioada de derulare a contractului. In acest sens va prezenta urmatoarele documente:
o Copie dupa licenta pentru Furnizarea Energiei Electrice emisa de A.N.R.E.
o Copie dupa Conditiile Licentei pentru Furnizarea Energiei Electrice, care constituie anexa la Licenta si este emisa de A.N.R.E.
Note: 1. In cazul in care valabilitatea licentei emise de A.N.R.E. expira inainte de 30.06.2014, ofertantul va prezenta un angajament scris privind asigurarea prelungirii valabilitatii acesteia, astfel incat sa fie asigurata conformarea la prevederile legale pe toata perioada de derulare a contractului2. In cazul in care un ofertant persoana juridica straina nu detine licenta de furnizare a energiei electrice eliberata de ANRE, acesta poate prezenta la momentul depunerii ofertei, alte documente echivalente emise de autoritati competente in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, cu respectarea conditiilor prevazute explicit pentru situatia respectiva prin H.G. nr. 540/07.04.2004 privind aprobarea Regulamentului pentru acordarea licentelor si autorizatiilor in sectorul energiei electrice, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Documentele respective vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, insotite de o traducere legalizata in limba romana si vor fi insotite de o declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se va angaja sa obtina licenta ANRE si sa o puna la dispozitia autoritatii contractante, in termenul solicitat de aceasta, dar nu mai tarziu de momentul incheierii raportului procedurii de atribuire a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Datele de identificare a operatorului economic si media cifrei globale de afaceri pe ultimii trei ani
1. Ofertantii vorprezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, continand informatii privind media cifreiglobale de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 100.000.000 lei
2. Ofertantii vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei minime privind experienta similara. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile sau documentele respective in copie, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana a acestora.
Modalitatea de indeplinire
Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 22, iar cerinta minima trebuie indeplinita in mod cumulativ.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilanturile contabile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara pe ultimii 3 ani1. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele furnizari de energie electrica in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire).
Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina contracte de furnizare energie electrica, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 50.000.000 lei. Valoarea impusa ca cerinta minima poate fi realizata prin cumularea a cel mult trei contracte de furnizare energie electrica.
2. Ofertantii vor prezenta certificate/ documenteemise de beneficiarii contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; certificatele/documentele respective trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia.
Modalitatea de indeplinire
Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Pentru efectuarea conversiei altor monede decat Euro sau Leu se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
In cazul unei asocieri, cerinta minima trebuie indeplinita in mod cumulativ.
Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate privind atestarea implementarii sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, corespunzator specificului activitatii desfasurate in cadrul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate automat si transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Informatiile necesare pentru conectare si inregistrare, inclusiv referitoare la echipamentul electronic folosit, sunt disponibile la adresa de internet: http: //www.e-licitatie.ro.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul; ofertantii pot vedea cea mai buna oferta; ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; licitatia electronica va incepe la 2 zile de la transmiterea invitatiei; durata rundei: 1 zi.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. nr. 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din O.U.G. 34/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2013 12:00
Locul: Sediul S.C. METROREX S.A., Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
La compararea ofertelor se va tine cont de pretul total ofertat (care include acciza, valoarea certificatelor verzi, precum si toate taxele si serviciile reglementate de ANRE), exprimat in lei fara TVA. In situatia in care, dupa faza finala de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin in cadrulpropunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit pretul cel mai mic, o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Contractul va fi incheiat numai in conditiile respectarii prevederilor art. 94 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601/5389, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer