Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 144552/22.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA PROD SA DEVA
Adresa postala: STR.CALEA ZARANDULUI NR.43, Localitatea: Deva, Cod postal: 330092, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice - Administrativ, Tel. +40 254222345, In atentia: d-lui Claudiu Peczka, Email: [email protected], Fax: +40 254206007, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caiet de sarcini.
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse "Energie electrica".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 065, 715RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 50.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire si exprimarea garantiei de participare: a) In Lei, Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta , pana la data deschideri ofertelor, in contul RO15BRDE220SV23121912200 deschis la B.R.D ? Groupe Societe Generale Deva.b) In lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Oferatantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 2781 din OUG nr 34/2006 o parte din garantia de participare.Pentru garantiile de participare, echivalenta cuantumului se va face la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro. Cuantumul garantiei de buna executie este de 3 % din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sauconform art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modifcat prin H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu articolul 180. din OUG 34/2006 - Formularul nr. 1
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formularul nr. 2- Declaratie privin calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 3
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 4
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010- Formular nr. 5.
Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si contributiilor la bugetul local si de stat, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general -Arion Victor
Manager Economic - Cristina Peczka
Presedinte comisie : Iovan Ionel Visinel
Membru : Fiak Adrian
Mermbru : Stan Ioan Ciprian
Membru de rezerva (presedinte): Lungu Florin Constantin
Membru de rezerva: Peczka ClaudiuVa fi exclus din procedura de atribuire a contractului de livrare produse orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181din OUG NR.34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propia raspundere sau o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in cadrul CAEN al operatorului economic.
- Licenta de furnizare a energiei electrice emisa de catre ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei)- copie conforma cu originalul.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani si care sa fie de minim 5.000.000 lei -Formular nr. 6
Cursul de referinta pentru: - anul 2010 - echivalenta BNR leu-euro din 31.12.2010;
- anul 2011 - echivalenta BNR leu-euro din 31.12.2011;
- anul 2012 - echivalenta BNR leu-euro din 31.12.1012.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta lista principalelor contracte de furnizare energie electrica efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani.
Referitor la experienta similara se solicita urmatoarele documente: - ofertantul va prezenta cel putin unul sau maxim 3 contracte care sa confirme livrarea de produse similare de energie electrica a caror valoare cumulata sa fie dede minim 4.000.000 lei.
- livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (certificat constatator, recomandare, proces verbal de receptie, copii parti relevante contract), emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarea de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta lista principalelor contracte de furnizare de energie electrica prestate de la infiintare. Prezentarea Formularelor nr.7 si nr. 8 ? dateleprincipalelor furnizari de energie in ultimii 3 ani.
Cursul de referinta pentru: - anul 2010 - echivalenta BNR leu-euro din 31.12.2010;
- anul 2011 - echivalenta BNR leu-euro din 31.12.2011;
- anul 2012 - echivalenta BNR leu-euro din 31.12.1012.
Modalitatea de indeplinire
Se vor completa formularele nr.7 si nr.8.
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 privind sistemul de management, valabil la data limita depunerii ofertelor.
Certificatul trebuie sa fie emis cel putin pentru domeniul de activitate aferent obiectului principal al achizitiei.
In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se pot prezenta orice alte documente in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8108/24.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2013 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Sala licitatii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice reprezentant imputernicit al ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc vor avea pretul egal, va fi declarata castigatoare oferta furnizorului care va avea termenul de scadenta al facturii mai mare. Daca si la acest criteriu se pastreaza egalitatea, comisia de evaluare va solicita ofertantilor clasati pe primul loc noi propuneri financiare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA PROD S.A.
Adresa postala: STR.CALEA ZARANDULUI NR.43, Localitatea: Deva, Cod postal: 330092, Romania, Tel. +40 254222345, Email: [email protected], Fax: +40 254206007, Adresa internet (URL): www.apaprod.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2013 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer