Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 63967/18.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Virgiliu Moraru, Tel.664046, In atentia: Serviciului Achizitii publice 2, Email: [email protected], [email protected], Fax: 664046
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi nr 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice 2, Tel.0241481198, In atentia: Ing. Munteanu Mariana, Fax: 0241613810
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi nr 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice 2, Tel.0241481198, In atentia: Ing. Munteanu Mariana, Fax: 0241613810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctele de lucru aleSC RAJA SA, reprezentand 42 de consumatori eligibili, amplasati pe raza judetului Constanta, conform Anexei 1 la caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 52, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor: anuala
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica la 42 de consumatori eligibili
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea maxima estimata a acordului cadru 180000 MWh, respectiv 45000 Mwh/an.
Valoarea estimata fara TVA: 52, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiade participare :50000 lei.Garantia de buna executie :5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat, dupa caz
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorie :
1.Declaratie privind eligibilitatea.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.G. 34/2006.
3.Certificat constatator de la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale.
2.Informatii privind situatia financiara
3.Bilanturile contabile din ultimii 3 ani.
Cerinte minime de calificare:
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim35.000.000 lei2. Lichiditate generala peste procentul de 100%.
3. Solvabilitate patrimoniala peste procentul de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Lista cu principalele livrari de energie efectuate in ultimii 3 ani.Ofertantii vor face dovada ca auunul sau cel mult doua contracte de furnizare energie electrica, pentru consumatori eligibili, a caror cantitate de energie contractata, cumulata, este egala sau mai mare de 40 000 Mwh.
2. Recomandari3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4. Informatii privind subcontractantii/asociatii.
5. Autorizare privind furnizarea de energie electrica- licenta de furnizare eliberata de ANRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitarii scrise. Plata se face la caseria SC RAJA SA sau cu OP in cont RO36RNCB0114014937350001-BCR Constanta.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2008 13:00
Locul: la sediul S.C. RAJA S.A. Constanta, str. Calarasi nr.22-24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, specialistiicooptati, invitatii autoritatii contractante, observatorul desemnat de M.E.F.-U.C.V.A.P, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0330084, Romania, Tel.021.310 46 41, Fax: 021.310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act alautoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC RAJA SA - Directia juridica
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel.0241.664046, Fax: 0241.661940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer