Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ''Energie electrica in calitate de consumator eligibil''


Anunt de participare (utilitati) numarul 143421/01.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 259436934, Email: [email protected], Fax: +40 259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE PE ACTIUNI CU CAPITAL INTEGRAL DE STAT
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
''Energie electrica in calitate de consumator eligibil''
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locurile de consum din cadrul SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de energie electrica in calitate de consumator eligibil la cele 152 puncte de consum amplasate in toate sectoarele de activitate ale Companiei de apa Oradea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de energie electrica estimata a se consuma intr-un an este de circa 13.000 Mwh/an, dupa cum urmeaza:
pe medie tensiune: circa 4.425 Mwh/an din care:
pe joasa tensiune: circa 8.575 Mwh/an din care:
Valoarea estimata fara TVA: 7, 030, 645.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de - 50.000lei sau echivalent in euro. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro curs de referinta comunicat de BNR este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, emisa de o banca pentru suma si perioada de valabilitate solicitate, Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari conform Formularul 6 Sectiunea Formulare sau Ordin de plata (vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau; EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie sau original; Autoritatea va retine garantia de participare in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa- conform art. 278 ind.1 -(1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia care se va retine -8.263, 06 lei. In oricare forma va fi emisa, garantia de participare va fi irevocabila. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Constituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului: ? Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea HG. nr. 1045/2011 ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului, prezentata in original, ? Formular nr. 7 din Documentatia de atribuire ?Sectiunea? Formulare; ? Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari prezentata in original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1) Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3)Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata, iar daca traducatorul nu este autorizat va fi legalizata.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: director general ing. Ovidiu Gavra, pres.CA Claudiu Romulus Oros, membru CA Gabriela Fodre, membru CA Mina Giurea, membru CA Pavel Mercea, membru CA Liviu Popa Sabau, membru CA Sorin Vasile Negrutiu, director economic ec.Julianna Panoiu, director tehnic ing. Gheorghe Popa, sef comp. Achizitii Publice ing. Vivianne Sava, comp. Achizitii Publice ec. Marcela Mirnea, sef comp. Tehnic, planificare, avizare ing. Radu Ciursas, comp. Tehnic, planificare, avizare ing. Iancu Ioan, comp. Finaciar contabil Adriana Handra, comp. Achizitii Publice Ana Bunta, sef sector Epurare Robert Judea, comp. Juridic Nicoleta Ciulesi sector Productie ing. Vasile Fericel. Declaratia va trebui prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, in cazul in care traducatorul nu este autorizat actele vor fi legalizate in fata unui notar.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.
Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Formular nr. 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta urmatoarele :
1.O lista a principalelor furnizari de energie electrica din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private - Formularul nr.4;
2.Va prezenta cel putin unul sau maxim 3 contracte de livrare energie electrica a carui/caror valoare cumulata este deminim 7.000.000 lei;
3.Livrarea de energie electrica se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
- 1.Formularul nr.4;
- 2.Va prezenta cel putin 1 contract max. 3 contracte de livrare a energie electrica a carui/caror valoare cumulata este demin.7.000.000 lei;
- 3.Livrarea energie electrica se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficia.
Licenta de furnizare, conform legii energiei electrice nr.13/2007, art.48 (1) cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
licenta de furnizare, conform legii energiei electrice nr.13/2007, art.48 (1) cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.
Modalitatea de indeplinire
Certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2013 11:00
Locul: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA.Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie (model propriu) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar acordul de asociere, in forma autentificata, va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Completare la pct.III.1.1 - In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valab a ofertei, perioada de valab. a garant. de particip., va fi prelungita in mod corespunzator. Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Astfel, daca fiecare dintre asociati se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004. Completare la III.1.1.b.- In cazul unei asocieri, documentul va fi emis integral in numele si pentru Lider.Aut contr va elibera/restitui garantia de buna executie conf art.92 alin.(2)HG.925/2006. Autoritatea Contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea oricaror documente in original pentru confruntare. Completare la pct.IV.4.2 - In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc care ofera preturi identice, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plic inchis. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare, respectand criteriul de atribuire stabilit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA.
Adresa postala: str. D. Zamfirescu nr.3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Tel. +40 0259436909, Email: [email protected], Fax: +40 0259432576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer