Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Etalonari ale componentelor sistemelor de masurare a cantitatii de energie termica si apa bruta, tip ROFAR din dotarea SEB, cu demontare si montare


Anunt de participare (utilitati) numarul 116654/09.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala:  Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060021, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213166574, Adresa internet (URL):  www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 402, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751282, In atentia:  Mihaela Tudora, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 402, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751282, In atentia:  Mihaela Tudora, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura SEB
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Etalonariale componentelorsistemelor de masurare a cantitatii de energie termica si apa bruta, tip ROFAR din dotarea SEB, cu demontare si montare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Splaiul Independentei nr 229, sector 6-Bucuresti-CET Grozavesti,
CET SUD, Str.Releului nr.2, CET VEST, B-dulTimisoara nr.106,
CET Progresu str.Pogoanelor nr.2,
CET Titan
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Etalonariale componentelorsistemelor de masurare a cantitatii de energie termica si apa bruta, tip ROFAR din dotarea SEB, cu demontare si montare -detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71900000-7 - Servicii de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etalonariale componentelorsistemelor de masurare a cantitatii de energie termica si apa bruta, tip ROFAR din dotarea SEB, cu demontare si montare -detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 74, 122RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1480 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Subcontractare ?conforn art 45 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? formular 3-Declaratii privind eligibilitatea? formular 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? formular 5- Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta,
?formular 6-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 dinOUG nr. 34/2006? Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? principalele servicii prestate in ultimii 3ani insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa a serviciilor conform formular 7
? formular 8- privind subcontractantii, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului
? Se va prezentadovada acreditarii laboratorului de etalonare conform cerintelor SRENISO/CEI 17025:2005
In cazul in care nu exista inca laboratoare acreditate pentru categoria de mijloace de masurare care fac obiectul licitatiei, seva face:
- dovada capabilitatii laboratorului pentru efectuarea serviciilor de etalonare a acestor categorii de mijloace de masurare (autorizare/atestare BRML) sau- dovada subcontractarii serviciilor de etalonare cu Institutul National de Metrologie Bucuresti, care este recunoscut in cadrul EUROMET QS Forum de catre reprezentantii institutelor nationale de metrologie din Europa afiliate la EURAMET (The European Association of National Metrology Institutes).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; Durata unei runde: 1 zi; Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta financiara si numarul participantilor; Alte detalii in fisa de date a achizitie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 10:00
Locul: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic SE Bucuresti
Adresa postala:  SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 305, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Tel. 0212751386, Fax:  0212751405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2011 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer