Licitatie Publica - Etalonari ale mijloacelor de masurare a temperaturii si umiditatii din dotarea S.E.Bucuresti
Anunt de participare (utilitati) numarul 125547/07.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 402, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 021.275.1282, In atentia: ing.Mihaela Tudora, Email: [email protected], Fax: 021.275.1472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 402, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 021.275.1282, In atentia: ing.Mihaela Tudora, Email: [email protected], Fax: 021.275.1472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Registratura SEB
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Etalonari ale mijloacelor de masurare a temperaturii si umiditatii din dotarea S.E.Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: CET VEST, B-dulTimisoara nr.106, sector 6CET SUD -Str Releului nr 2, Sector 3
CET GROZAVESTI-Splaiul Independentei nr 229, sector 6, Bucuresti
CET PROGRESU- Str Pogoanelor nr 2, Sector 4, Bucuresti, CET Titan , str.Alexandru Sahighian nr.4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Etalonari ale mijloacelor de masurare a temperaturii si umiditatii din dotarea S.E.Bucuresti - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71900000-7 - Servicii de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etalonari ale mijloacelor de masurare a temperaturii si umiditatii din dotarea S.E.Bucuresti - detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 46, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare-detalii in Anexa B- Informatii privind loturile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conform formular 3 din documentatia de atribuiresi/sau cazier judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4 din documentatia de atribuire .Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente.Formular 5 - certificat de participare la procedura, cu oferta independenta. Formular 6 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 din OG34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7privind principalele servicii prestatein ultimii 3 ani insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa a produselor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic,
Formularul 8privind subcontractantii, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului,
Certificat SR EN ISO 9001/2008.Se va face dovada acreditarii laboratorului de etalonare - pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul caietului de sarcini conform cerintelor SR EN ISO/CEI 17025:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; Durata unei runde: 1 zi; Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta financiara si numarul participantilor; Alte detalii in fisa de date a achizitie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2011 11:00
Locul: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Luand in considerare scopul atribuirii contractului, respectiv necesitatile pe care urmeaza sa le acopere executarea contractului, necesitati care depasesc pragul de 15.000 euro prevazut la art.19 din OUG34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta a stabilit in Programul Anual al Achizitiilor Publice pentru aceasta achizitie publica procedura de: licitatie deschisa.Atasat document justificativ ANRMAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic SE Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 305, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Tel. 021.275.1386, Fax: 021.275.1405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 07:58