Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Etichete RFID pentru carte, etichete RFID pentru CD/DVD, etichete RFID pentru casete audio/video


Anunt de participare numarul 38653/07.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI
Adresa postala: str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010352, Romania, Punct(e) de contact: IOANA DAVID, Tel.316.83.00, Email: [email protected], Fax: 316.83.00, Adresa internet (URL): www.bmms.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Etichete RFID pentru carte, etichete RFID pentru CD/DVD, etichete RFID pentrucasete audio/video
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Biblioteca Metropolitana Bucuresti-Sediul Central-Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, tel: 316.83.00
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Etichete RFID pentru carte, etichete RFID pentru CD/DVD, etichete RFID pentrucasete audio/video
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22866000-8 - Etichete (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etichete RFID pentru carte-300000 buc.;etichete RFID pentru CD/DVD-2000 buc.; etichete RFID pentrucasete audio/video-2000 buc.
Nu se admit oferte decat pentru intreaga cantitate
Etichetele sa provina toate de la acelasi producator, sa fie fabricate in CE, si sa fie insotite de certificat de origine, ISO18000-3/ ISO15693
Valoarea estimata fara TVA: 336, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.12.2007 pana la 20.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia particip 3400 RON va fi depusa in cont nr.RO35TREZ7015026XXX000362, Trezoreria sector 1, CF4505405. Pt.IMM, scrisoarea de garantie bancara va fi insotita de acte oficiale doveditoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi op ec au dreptul sa se asoc: autorit contract va solicita ca asoc sa fie legalizata dupa ce oferta comuna va fi desemnata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatoriedeclaratia de eligibilitatedeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2004document care confirma obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat (emis de orga. competente)conditii eliminatoriideclaratie privind calitatea de participant la proceduraactele de mai sus se prezinta in original sau copie legalizate si sa fie in vigoare la data prezentarii ofertei. Pentru aceste documente nu se admite completare ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului.-certificat constatator emis ORC- documente de inregistrare/autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente- rezultatul ex. financiare pe ultimii 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe formular 12H-declaratie care contine informatii privind nr. mediu in ultimele 12 luni, al personalului de specialitate, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului formular 12I-lista principalelor prestatii in ultimii 3-formular 12D-experienta similara- certificate ISO 9001-2000
-referinte din bibliotecile care au acest tip de etichete si sunt utilizate-relevant cele din CE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
25%
Descriere:
2.
termen livrare
5%
Descriere:
3.
caracteristici tehnico-functionale
60%
Descriere:
4.
garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2007 10:00
Locul: Biblioteca Metropolitana Bucuresti-Sediul Central-Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, tel: 316.83.00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curteam de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentie nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010287, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul contencios BMB
Adresa postala: : Str. Tache Ionescu nr.4, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010352, Romania, Tel.3168300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2007 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer