Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Etichete si permise RFID


Anunt de participare numarul 53185/22.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI
Adresa postala: str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010352, Romania, Punct(e) de contact: IOANA DAVID, Tel.+4021.316.83.00/04/05, Email: [email protected], Fax: +4021.316.83.00/04/05, Adresa internet (URL): www.bmms.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Etichete si permise RFID
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI-Bucuresti, Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1;
tel./fax: +4021.316.83.00/04/05
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
etichete RFID pentru 500.000 de carti, 10.000 de CD / DVD-uri si 50.000 de permiseRFID pentru utilizatori (carduri)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22866000-8 - Etichete (Rev.1)
30217130-3-Carduri informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
etichete RFID pentru 500.000 de carti, 10.000 de CD / DVD-uri si 50.000 de permiseRFID pentru utilizatori (carduri)
Valoarea estimata fara TVA: 840, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 9000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi op. ec. au dreptul sa se asoc. , autorit. contract va solicita ca asoc. sa fie legalizata dupa ce oferta com. este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilDecl neincadr in preved art.181 din OUG 34/2006Decl calit participant
Autoritatea contractanta considera ca fiind suficient si relevant orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
Doc conf plata impozit, taxe si contrib asig soc bugetul gen consolidat in cf. cu preved leg in vig in Ro.
Certif constat indeplin oblig exigibile de plata a impoz/taxe la stat, incl cele locale si contrib pt asig socform tip elib de autorit comp din tara in care ofertantul este rezident
Actele ment trebuie depuse in orig sau copie legaliz sa fie in vigoare la data prez ofertei. Pt ac doc nu va fi permisa complet ulterioara, eventuala neprez a ac avand ca efect descalif ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certif constat emis ORC
doc de inreg/autoriz de funct
doc care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apartenenta dpdv prof
fisa de inf gen si cifra medie anuala de afaceriultimul bilant contab vizat si inreg de org competente sau alte doc echiv
exercitiu fin. ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl inf dotari specif si nr. mediu personallista princip livrariexperienta similara
certificate ISO 9001-2000
referinte din bibliotecile care utilizeaza tipul de etichete ofertate-relevante cele din CE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
40%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnico-functionale conform grilelor din caietul de sarcini
50%
Descriere:
3.
termen garantie
5%
Descriere:
4.
termen livrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 10:00
Locul: BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI-Bucuresti, Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consililul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4.021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel-Sectia a-VII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 040011, Romania, Tel.+4.021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul contencios-BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI
Adresa postala: Bucuresti, Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010352, Romania, Tel.+4.021.316.83.00/04/05, Fax: +4.021.316.83.00/04/05
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2008 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer