Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Etilen Glicol cu inhibitor de coroziune


Anunt de participare (utilitati) numarul 142113/21.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212031307, In atentia: Maria STEFAN - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031300, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei Nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Pavilion 0, Tel. +40 241802251, In atentia: Gheorghe Stanescu, Email: [email protected], Fax: +40 241236006, Adresa internet (URL): www.cne.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Strada Polona, nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031307, In atentia: Maria Stefan, Email: [email protected], Fax: +40 212031300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Etilen Glicol cu inhibitor de coroziune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Etilen Glicol cu inhibitor de coroziune(Pe o perioada de 48 luni)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24322310-3 - Etilenglicol (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 60.000 Kg in 4 transe egale de cate 15.000 Kg anual.
Valoarea estimata fara TVA: 137, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 10.000 lei sau echivalent2.288 EURO (la cursul de schimb 1 EURO = 4, 37 Lei, pentru care s-au calculat valorile estimate) si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.a, in original- ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR Sector 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - prezentat in originalOfertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art 278¹ din OUG nr 34 / 20006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 4380 lei.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea, fara TVA, a contractului.Garantia de buna executie se constituie, conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (3)din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b) sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A.- cheltuieli de productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca este aplicabil, se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.12) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane:
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
b) pentru persoane juridice / fizice straine:
- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conforma cu originalul?.
3) Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSe va completa Formularul III.2.1.a.3
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.4
- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Dumitru Dina - Director General;
Mircea Metes - Inlocuitor de drept Director General;
Elena Negulici - Director Economic;
Mihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director General;
Cristina Nazarevscky - Sef Departament Achizitii;
Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Dept Achizitii
- Comisia de evaluare: Maria Stefan, Liliana Luca, Dorina Gherlan, Emil Caliman, Cornelia Iconaru, Veronica Vames, Gheorghe Stanescu si membrii de rezerva - Gianina Daineanu, Constanta Nicolae, Ioan Policeanu5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se va completa Formularul III.2.1.a.5 1a). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romane
sau
1b). Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta bilantul contabil.
Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani.
- Cerinta minima: Cifra de afaceri globala medie anuala sa fie de minim 1.200.000 Lei.
- Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 vor beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceri globale medie anuala.
Pentru a beneficia de acest drept ofertantul trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2.1Pentru calculul nivelului minim impus, precizam cursurile valutare medii anuale, conform site-ului curs-valutar-bnr.ro: 2010 - 4, 2099; 2011 - 4, 2379, 2012 ? 4, 4560.
Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei invocate, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa Formularul III.2.2.2.
Sustinatorul financiar va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art.180, 181(lit. a, c¹ si d) si 69¹ din OUG34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 aniSe va prezenta minim 1 (un) document de confirmare a livrarilor (recomandari/ contracte / procese verbale de receptie / alte documente), semnat de catre beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1.P.
Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine, cel putin informatii despre: valoarea contractului, obiectul contractului, perioada de derulare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la licitatia electronica, operatorii economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, durata rundei ? 1 zi (24 ore).Dupa evaluarea ofertelor, se va publica in SEAP un anunt privind licitatia electronica si se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare, tuturor ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic ?pretul total? al ofertei financiare.Pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament.Contractul se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD #26183
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2013 11:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2) Daca exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Contractul se va atribui pe baza clasamentului obtinut in urma reofertarii.3) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download4) Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro.5) In cazul in care serviciile de transport vor fi subcontractate, ofertantul va completa informatiile in Formularul III.2.3.7
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal conform cu prevederile art.256² din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA ? Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer