Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evacuare noroaie de foraj si fluide contaminate cu acizi, saruri si cloruri rezultate in urma operatiilor speciale la sondele de gaze naturale.


Anunt de participare (utilitati) numarul 125171/04.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  str. Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contracte, Tel. 0269805133, In atentia:  Popa Elena, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Evacuare noroaie de foraj si fluide contaminate cu acizi, saruri si cloruri rezultate in urmaoperatiilor speciale la sondele de gaze naturale.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: - la locatiile sondelor indicate de achizitor.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evacuare noroaie de foraj si fluide contaminate cu acizi, saruri si cloruri rezultate in urmaoperatiilor speciale la sondele de gaze naturale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90000000-7 - Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza serviciul de evacuare noroaie de foraj si fluide contaminate cu acizi, saruri si cloruri rezultate in urmaoperatiilor speciale la sondele de gaze naturale in vederea respectarii legislatiei in vigoare privind protectia mediului.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 12000 lei.Garantia de buna executie in cuantum de 7% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din O.U.G. 34/2006;
- Declaratiepe propria raspundere privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatiicu oferta independenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. 314/12.10.2010;
- Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indepl. oblig. de plata catre bugetul de stat, copie cf. cu originalul;
- Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului, copie cf. cu originalul;
- Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, copie cf. cu originalul;
- Declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor (Anexa 1 la Legea 346/2004), daca e cazul;
- Autorizatie de mediu, in termen de valabilitate;
- Autorizatie integrata de mediu, in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, - Declaratie cu utilajele si echipamentele de care dispune operatorul econonmic, (Formularul 12H);
- Recomandare din partea altor beneficiari;
- Autorizatie ADR, transport marfuri periculoase;
- Certificat ISO 9001:2001, sau echivalent;
- Certificat ISO 14001:2005, sau echivalent;
- Certificat OHSAS 18001/2004 sau echivalent;
- Informatii privind subcontractantii, daca e cazul;
- Angajament ferm privind sustinerea tehnica, incheiat in forma autentica, insotit de Declaratia de eligibilitate a sustinatorului, daca e cazul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2011 12:00
Locul: Sediul SNGN ROMGAZ SA SIRCOSS Medias, str. Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatea contr. considerat nelegal. Daca contestatia priveste continutul doc. de atribuire publicata in SEAP, data luarii la cunostiinta este data publicarii documentatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic - SNGN ROMGAZ SA , SIRCOSS Medias
Adresa postala:  Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Tel. 0269805154, Email:  [email protected], Fax:  0269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer