Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 27760 | 27765 | 27768 | 27769 | 27770 | 27772 | 27773 | 27777 | 27778 | 27779 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evacuare noroi de foraj si fluide contaminate


Anunt de participare (utilitati) numarul 141295/21.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contracte, Tel. +40 269805133, In atentia: Popa Elena, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Evacuare noroi de foraj si fluide contaminate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: La locatiile achizitorului.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitia de servicii de evacuare noroi de foraj si fluide contaminate, deseuri rezultate in urma operatiilor speciale la sondele de gaze naturale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90000000-7 - Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimata Acord cadru:
- noroi de foraj: cant. min. 100 mc- cant.max. 600 mc;
- analize laborator: cant.min. 1 analiza - cant. max. 25 analize;
- pt. transport: min. 10000 km. - max. 30000 km
Cantitate estimata ptr. un singur contract subscvent: - noroi de foraj: cant. min. 10 mc - cant.max. 100 mc;
- analize laborator: cant.min. 1 analiza - cant. max. 2 analize;
- pt.transport: min. 100 km. - max. 400 km
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de participare solicitat: 8000 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita stabilit pentru depunereaofertelor.Modalitatea de constituire: prin virament bancar, in contul autoritatii contractante, RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR Sucursala Medias, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor, cf. art. 86, alin. (6) HG 925/2006.Pentru echivalenta lei/valuta se va lua in calcul cursul comunicat deBNR lei/alta valuta la data?a cincea zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor?Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocieri si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Suma care se va retine din garantia de participare in conditiile prevazute de art.278^1 din OUG nr.34/2006 este de 4000 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea contractului subsevent, fara T.V.A.Modalitatea de constituire: - conform prevederilor art. 90, modificat prin H.G. nr. 1045/2011.Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Art. 180
Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.
II. Art. 1811) Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat. si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.Nota: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).
III. Certificat de participate la licitatie cu oferta independenta.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.IV. Art. 69^1
Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006?. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat. Acest formular se va prezenta atat de subcontractant cat si detertul sustinator, conform Ordin ANRMAP 170/2012. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- dl. Cindrea Corin, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
- dl. Dimbean Gheorghe, Director Departament economic SNGN ROMGAZ SA Medias
- dl.Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
- dl.Gheorghiu Sorin, Directortehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias;
- d-na Popa Elena, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
- d-na Melinescu Angela, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
- d-na Catana Aurica, Serviciul Protectia Mediului, membru comisie de evaluare;
- d-na Pumnea Camelia, ServiciulProtectia Mediului, membru comisie de evaluare;
- dl. Andrei Popescu, consilier juridic, Sef Biroul juridic
Nota: se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?. I. Certificat constatator, eliberat de Oficiul National Registrului Comertului, 1) Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuniin oricare din formele:
- original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, care sa contina informatiile reale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN: 3811, 3812, 3821, 3822 din Certificatul Constatator al ofertantului.
2) la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca la termenul limita a depunerii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?cf. cu orig?.
II.In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M -urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, conform Anexei 1 din O.G. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.
Note: 1.Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conformL 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.
2. in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
III. Autorizatie de mediu a ofertantului, pentru activitatea de colectare, transport, depozitare, tratare, deseuri periculoase si nepericuloase.
IV. Autorizatie ADR pentru transport substante periculoase, autorizatie solicitata pentru respectarea normelor privind aplicarea in traficul intern a Acordului European referitor la transport international de marfuri periculoase (A.D.R.), reglementat de Legea nr. 31/1994 si H.G. 1175/26.09.2007, pentru aprobarea normelor de transport rutie de marfuri periculoase in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri, din ultimii 3 ani.Se va completa Fisa de informatii generale, Formularul V.4 cu toate informatiile solicitate referitoare la datele de identificare, adresa, cifra medie de afaceri din ultimii trei ani.Nu se solicita indelinirea unui nivel valoric al acestui indicator economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Se va prezenta Formularul 12E ?Listaprincipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?, care sa contina valori, perioade de prestare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prez. min. un contractonorat in ultimii 3 ani, care sa confirme prestarea de servicii similare obiectului contractului, respectiv evacuare noroaie, trasnport deseuri.Nu este solicitat indeplinirea unui nivel cantitativ sau valoric.
Se permite prez. de copii dupa informatii relevante din contract/certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarul serv. similare.Nr. de ani solicitati in vederea dem. exp. similare se calculeazaprin raportare la data limita stabilita ptr. depunerea ofertelor.
Utilaje:
- min.1 buc.instalatie de centrifugare deseuri;
- min. 2 buc. vidanje;
- min. 2 autovehicule de transport deseuri cu densitate mare.
- un laborator ptr. analize probe deseuri
Se va prezenta Formularul 12H ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?.
Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament//etc solicitat pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere, etc. estepermisa si prezentarea unui angajament fem din partea unui tert sustinator sau declaratia de punere la dispozitia ofertantului declarant castigator a utilajului /orice alt document de dispozitie a ofertantului asupra utilajului.
Prestatorul va face dovada care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a unui laborator acreditat pentru analize de deseuri, conform Ordin 95/2005.
Informatii privind subcontractantii - Se va completa Formularul 12G.Se va prezenta o declaratie privind subcontractantul /subcontractantii, partile din contract pe care acesta/ acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.
Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere
Informatii privind sustinerea ferma
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Certificat ISO 9001, sau document echivalent, avand termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
ISO 14001, sau document echivalent, avand termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara. (tarif evacuare 40%)+(tarif transport 25%)+(pret analiza laborator 20%)
2.
termen de prestare
15%
Descriere: componenta tehnica. a) pentru cel mai scurttermende prestare, dar nu mai mic de 24 ore, se acorda punctajul maxim, respectiv 15 puncte. Pentru un termen de prestare mai mic de 24 de ore oferta nu va fi punctata suplimentar. b) pentru termenul (n) se acorda: P(n) = [termenul cel mai scurt / termen ofertat (n)]x 15 punctec) pentru un termen de prestare mai mare de 48 ore, oferta este considerata neconforma.
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2013 10:00
Locul: SNGN ROMGAZ - SIRCOSS, Medias, Soseaua Sibiului nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul.Autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute laart.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269805154, Email: [email protected], Fax: +40 269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer