Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative pentru perioada 1 ianuarie 2007 30 iunie 2009


Anunt de participare numarul 89120/21.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Dima Marina, Tel.0213156468, Email: [email protected], Fax: 0213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative pentru perioada 1 ianuarie 2007 30 iunie 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative pentru perioada 1 ianuarie 2007 30 iunie 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul este necesar pentru a furniza Autoritatii de Management un set de concluzii in privinta procesului inregistrat in implementarea PO DCA si a lectiilor invatate pana la 30 iunie 2009, pentru a realiza o contributie la raportarea strategica conform Articolului 29 din Regulamentul 1083/2006, pentru a furniza datele necesare pentru valorile de baza ale indicatorilor acolo unde este nevoie si pentru a imbunatatii sistemul de monitorizare a PO DCA.Prin rezultatele asteptate, acest proiect va contribui in mod considerabil la implementarea eficienta a PO DCA, si in acelasi timp, va constitui o importanta sursa de informatii pentru urmatoarele exercitii de evaluare ale programului.
Valoarea estimata fara TVA: 520, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 10.000 lei. Garantia de buna executie reprezinta 7% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din proiectul nr. 66 Evaluarea intermediara a PO DCA pentru perioada 1 ianuarie 2007-30 iunie 2009, cod SMIS 5253
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii grupului de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat pentru plata CAS;Cazier judiciar pentru administrator;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani(2006, 2007 si 2008) - mai mare decat echivalentul in lei a 150.000 Euro. - media rezultatului net al exercitiului financiar pe ultimii trei ani(2006, 2007 si 2008) - pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind experienta similara pentru contracte similare indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 3 ani.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile solicitate echipei de experti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea unui contract in domeniul care face obiectul prezentei proceduri, a carui valoare este mai mare sau egala cu 200.000 lei.Criteriile minime pe care trebuie sa le indeplineasca Liderul de echipa: Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta si/sau studii atestate prin certificari intr-unul din urmatoarele domenii: stiinte economice sau stiinte sociale, politice sau administrative; Abilitatea de a coordona echipe de experti si de a organiza partea administrativa si logistica.Cunostinte solide in domeniul politicii de coeziune economica si sociala a Uniunii Europene demonstrate prin experienta profesionala de minim 5 ani (in ultimii 10 ani) in domeniul gestionarii sau implementarii unor programe si/sau proiecte finantate din fonduri europene;Experienta in gestionarea proiectelor si coordonarea unor echipe de experti, atestata prin participareain calitate decoordonator de proiect in cel putin doua proiecte finantate din fonduri europene;Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in cel putin 2 proiecte de evaluare a unor politici sau programe de dezvoltare socio-economica finantate din fonduri europene;Implicare in minim 2 proiecte in tarile Europei Centrale si de Est axate pe aspecte privind dezvoltarea capacitatii institutionale si/sau reforma in administratia publica.Criterii minime experti: Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta si/sau studii atestate prin certificari intr-unul din urmatoarele domenii: stiinte economice sau stiinte sociale, politice sau administrative;Cunostinte solide in dom.politicii de coeziune economica si sociala a UE demonstrate prin experienta profesionala de minim 3 ani (in ultimii 10 ani) in implementarea unor programe si/sau proiecte finantate din fonduri europene;Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin implicarea directa in cel putin un proiect care sa cuprinda o componenta axata pe sisteme de monitorizare si stabilire de indicatori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
componenta tehnica
60%
60
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din proiectul nr. 66 Evaluarea intermediara a PO DCA pentru perioada 1 ianuarie 2007-30 iunie 2009, cod SMIS 5253
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.02131404642, Email: [email protected], Fax: 02131404642, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. Directia Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel.0213141376, Email: [email protected], Fax: 213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer