Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative pentru perioada 1 ianuarie 2007 30 iunie 2009


Anunt de participare numarul 96731/25.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Dima Marina, Tel.0213037080int10651, In atentia: Dima Marina, Email: [email protected], Fax: 0213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative pentru perioada 1 ianuarie 2007 30 iunie 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Denumire contract: Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative pentru perioada 1 ianuarie 2007 30 iunie 2009
Obiectiv general
Obiectivul general al proiectului este acela de a contribui la implementarea eficienta a PO DCA in vederea utilizarii eficiente si transparente a fondurilor structurale si a co-finantarii nationale prin asigurarea coerentei si calitatii masurilor privind implementarea si prin mentinerea unui sistem de management si control eficient pentru aceste fonduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative pentru perioada 1 ianuarie 2007 30 iunie 2009.
Proiectul este necesar pentru a furniza Autoritatii de Management un set de concluzii in privinta progresului inregistrat in implementarea PO DCA si a lectiilor invatate pana la 30 iunie 2009, pentru a realiza o contributie la raportarea strategica conform Articolului 29 din Regulamentul 1083/2006, pentru a furniza datele necesare pentru valorile de baza ale indicatorilor acolo unde este nevoie si pentru a imbunatatii sistemul de monitorizare a PO DCA.Prin rezultatele asteptate, acest proiect va contribui in mod considerabil la implementarea eficienta a PO DCA, si in acelasi timp, va constitui o importanta sursa de informatii pentru urmatoarele exercitii de evaluare ale programului.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.000, 00 lei. Garantia de buna executie se constituie in procent de 7% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din proiectul nr. 66 Evaluarea intermediara a PO DCA pentru perioada 1 ianuarie 2007-30 iunie 2009, cod SMIS 5253, aprobat prin OMAI nr. 125/24.06.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent;Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)sau echivalent;Cazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator.In cazul in care documentele sunt semnate de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar sipentru aceasta persoana sau echivalent;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara;Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din O.U.G. nr.34/2006;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii bugetari incheiati (2006, 2007 si 2008) este mai mare decat echivalentul in lei a 150.000Euro.-media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii bugetari incheiati (2006, 2007 si 2008) este pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile solicitate echipei de experti (atat coordonatorului de proiect cat si expertilor) pentru indeplinirea contractului de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara ofertant: finalizarea cu succes a unui contract in domeniul care face obiectul prezentei proceduri a carui valoare este mai mare sau egala cu 200.000 lei;Coordonatorul de proiect trebuie sa indeplineasca cel putin urmatoarele cerinte minime: a) Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta si/sau studii atestate prin certificari (de ex: masterate, cursuri postuniversitare) intr-unul din urmatoarele domenii: stiinte economice sau stiinte sociale, politice sau administrative; Abilitatea de a coordona echipe de experti si de a organiza partea administrativa si logistica; Cunoasterea foarte buna a limbii engleze, scris, vorbit si citit, precum si cunostinte avansate de operare PC;b)Experienta profesionala generala: Cunostinte solide in domeniul politicii de coeziune economica si sociala a Uniunii Europene demonstrate prin experienta profesionala de minim 5 ani (in ultimii 10 ani) in domeniul gestionarii sau implementarii unor programe si/sau proiecte finantate din fonduri europene;Experienta in gestionarea proiectelor si coordonarea unor echipe de experti, atestata prin participareain calitate decoordonator de proiect in cel putin doua proiecte finantate din fonduri europene; Foarte buna cunoastere a legislatiei comunitare generale si specifice in domeniul coeziunii economice si sociale precum si a legislatiei nationale relevante pentru obiectivele si scopurile proiectului;c)Experienta profesionala specifica: Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in cel putin 2 proiecte de evaluare a unor politici sau programe de dezvoltare socio-economica finantate din fonduri europene;Implicare in minim 2 proiecte in tarile Europei Centrale si de Est axate pe aspecte privind dezvoltarea capacitatii institutionale si/sau reforma in administratia publica;Cei doi experti propusi de ofertant pentru prestarea serviciilor de consultanta trebuie sa indeplineasca cel putin cerintele minime mentionate la cap. 5.4.2. din Fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2010 12:00
Locul: M. A. I D.E.A, Strada Eforie, nr. 3, Sector 5, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici, cu imputernicire si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din proiectul nr. 66 Evaluarea intermediara a PO DCA pentru perioada 1 ianuarie 2007-30 iunie 2009, cod SMIS 5253, aprobat prin OMAI nr. 125/24.06.2009, in baza axei prioritare 3 Asistenta tehnica a PO DCA
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213321240, Email: [email protected], Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2010 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer