Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluare si optimizare sisteme IT pentru cadastru si carte funciara


Anunt de participare numarul 85932/09.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluare si optimizare sisteme IT pentru cadastru si carte funciara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: B-dul Expozitiei nr. 1, sector 1 Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 202A sector 6 Bucuresti;Sf. Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918, nr. 3, jud Covasna
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluare si optimizare sisteme IT pentru cadastru si carte funciara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Evaluare si optimizare sisteme IT pentru cadastru si carte funciara
Valoarea estimata fara TVA: 4, 873, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 49.000 lei; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea
b.Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
c. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
d. Declaratie privind protectia muncii
e.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Informatii generale
b. Scrisoare de bonitate
c. Bilant contabil pentru ultimii 3 ani fiscali(2006-2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) minim 8.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Informatii privind subcontractantiib. Informatii privind asociatii (in cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici)
c) Informatii privind tertii
d. Experienta similara Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
e. Recomandari din partea beneficiarilor
f. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
g.Certificat ISO 9001:2000
h.Certificat ISO 27001:2005
i.Certificat ISO 14001
j.Certificat OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cer. min.: Prest. (inceperea si finaliz.) in ultimii 3 ani a unui contr. de serv. de audit in dom. IT sau consultanta in dom. IT sau asist. tehnica in dom. IT cu val. de cel putin 2.000.000 lei iar benef. contract. sa fie o instit. cu acop. nat./zonala/terit.. Cer. min.: Pt contr. sim. mentionat la punctul V.4.d se va prezenta recomand. din partea benef.Cer.min.: Se vor prezenta CV-urile a 12 experti cheie care vor forma echipa de proiect, dupa cum urmeaza: Proj. Manager studii sup. in dom. IT&C; min. 5 ani experienta in cond. de proi. in dom. IT; particip.in calit. de Proj. Manager (sau Team Leader) la min. un proi. de consult., audit sau asist. tehnica in dom. IT pentru o instit. cu acoperire geografica nat./zonala/teritoriala si care sa fi continut o comp. import. de tip GIS; particip. in calit. de Proj. Manager (sau Team Leader) la min. un proi. in dom. IT pt o instit. care sa fi presupus implem. si integr. a cel putin urmat. comp.: Management doc. si inregistrari; GIS;Infrastructura hardware;Infrastructura software; certific. profes. cu recun. Internat. in dom.l Proj. Management pt o metodologie recun. Internat. si ITIL Foundation v.3.0 sau echiv.; DETALIEREA CERINTELOR MINIME SE GASESTE IN D.A. ATASATA LA REZENTUL ANUNT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
326382/04.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 12:00
Locul: Splaiul Independentei, nr. 202A, sector 6 Bucuresti, etaj 1, camera 3 (sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Achizitia rezida ca obligatie deoarece a fost asumata de ANCPI in proiectul PHARE RO 2006/018-147.02.01
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia ContenciosAdministrativ si Fiscal
Adresa postala: Spl. Independentei, nr. 5, sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213195176, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Spl. Independentei, nr.202A, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.0213152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer