Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluare si optimizare sisteme IT pentru cadastru si carte funciara


Anunt de participare numarul 82393/17.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluare si optimizare sisteme IT pentru cadastru si carte funciara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Splaiul Independentei nr.202A, Bucuresti, bd. Expozitiei nr.1, Bucuresti, str. 1 Decembrie 1918 nr.3, Sf. Gheorghe Jud. Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluare si optimizare sisteme IT pentru cadastru si carte funciara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Evaluare si optimizare sisteme IT pentru cadastru si carte funciara
Valoarea estimata fara TVA: 4, 873, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 49000 lei;garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea
b.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
c. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
d. Declaratie privind protectia muncii
e. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pt persoane juridice romane sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pt persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Informatii generale
b. Scrisoare de bonitate
c. Bilant contabil pentru ultimii 3 ani fiscali
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) minim 8.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Informatii privind subcontractantiib. Informatii privind asociatii (in cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici
c. Experienta similara Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
d. Recomandari din partea beneficiarilor
e. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
f. Certificat ISO 9001:2000
g. Certificat ISO 27001:2005
h. Certificat OHSAS 18001
i. Certificat ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cer. min. Finaliz. in ultimii 3 ani a cel putin unui contr. de serv. de audit in dom. IT sau consu. in dom. IT sau asist. th. in dom. IT cu val. de cel putin 1.000.000 lei care sa indepli. urmat. caract: benefic. contr. sa fie o insti. Publ; instit. beneficiara sa aiba o struct. si acop. maj. nat. Cer. Min. Pt contr. sim. mentionat la punctul V.4.c se va prezenta recomandare din partea benefic. Cer. Min.: Se vor prez.a CV-urile a 12 experti cheie care vor forma echipa de proiect, dupa cum urmeaza: Project Manager-stud sup. in dom. IT&C; min. 5 ani exper. in cond. de proi. in dom. IT. Deputy Proj. Manager stud. sup. in dom. IT&C; min. 3 ani exp. in cond. de proiecte in dom. IT; Auditor sist. Inform.stud. sup. in dom. IT&C; min. 3 ani exper. in dom. IT Jurist stud. sup. in dom. juridic; exper. de lucru de min. 1 an ca jurist sau consilier jur. in dom. IT; exper. in achiz. in dom. IT; Specialist ITIL1 -stud. sup. in dom. IT&C; certificare profes. ITIL Foundation v3.0 sau echiv. cu recun. internat. Specialist ITIL2-stud sup. in dom. IT&C; min. 3 ani exper. in dom. IT; Specialist GIS1 stud. sup. in dom. IT, geodezie sau geogr.; exper. in cel putin un proiect care sa fi continut proi. si realiz. de baze de date geo-referent; Specialist GIS2stud sup. in dom. IT, geodezie sau geogr.; exper. in cel putin un proi. care sa fi cont. proi.. si realiz. de baze de date geo-referentiale la niv. maj. nati. in conform. cu directive Europene in dom. reprez. datelor in format geo-spatial; cun. a cel putin o platf. de instrum. GIS demonstr. prin realiz. sau partic. la realiz. unor sist. Inform. Integr. GIS la niv. maj. nati.; exp. practica in efect. de lucr. cadastr. si topo. Arh. sist. infor.stud. sup. in dom. IT&C; min. 3 ani exp. in dom. IT; partic. in calit. de arh. sist. inform. la min. 2 proi. de sist. inform. cu acop. maj. nat.integr. in cadrul unor instit. publ.;Expert in sisteme de asig.calitatii si secur. inform. studii sup. in dom. IT&C; exp.in dom. IT de min. 3 ani; Spec. baze de date studii sup. in dom. IT&C; cel putin 3 ani de exper. in adm. de baze de date;DETALIEREA CERINTELOR MIN. SE GASESTE IN D.A. ATASATA LA PREZ.ANUNT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
61.5%
Descriere:
2.
matricea cadrului logic
16.5%
Descriere:
3.
indicatorii de evaluare a rezultatelor
14%
Descriere:
4.
plan de risc
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
323937/13.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti, etaj 1, camera 3-Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice din Splaiul Independentei nr.202A, Bucuresti, etaj 10, camera 30, tel/fax: 021-3152520
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021-3195176, Email: [email protected], Fax: 021-3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.021-3152520, Email: [email protected], Fax: 021-3152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2009 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer