Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EVALUAREA ACTIVELOR (CONSTRUCTII SI TERENURI ) AFLATE IN PROPRIETATEA MUN. ORADEA SAU A STATULUI ROMAN


Anunt de participare numarul 69623/04.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN TRIFAN, Tel.0259/436276, Email: [email protected], Fax: 0259/436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EVALUAREA ACTIVELOR (CONSTRUCTII SI TERENURI ) AFLATE IN PROPRIETATEA MUN. ORADEA SAU A STATULUI ROMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL ORADEA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 120, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EVALUAREA ACTIVELOR (CLADIRI SI TERENURI ) AFLATE IN PROPRIETATEA MUNICIPIULUI ORADEA SAU A STATULUI ROMAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EVALUAREA ACTIVELOR (CONSTRUCTII SI TERENURI ) AFLATE IN PROPRIETATEA MUNICIPIULUI ORADEA SAU A STATULUI ROMAN
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 4.000 lei. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al municipiului Oradea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat constatator emis de ORCemis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor; Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor; certificat de atestare fiscala emis de Primaria pe raza careia ofertantul are sediul si certificat de atestare fiscala emis de Primaria Oradea, valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul Local. Daca ofertantul nu are deschis rol fiscal la Primaria Oradea acesta va depune o declaratie prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente si/sau declaratie de la organul de fiscalitate pentru P.F.A.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilanturi pentru anul 2005, 2006 si 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele fizice sau juridice care participa la licitatie, trebuie sa fie asociate ANEVAR. Atat societatea, cat si personalul angajat vor prezenta ca document achitarea cotizatiei- Autoritatea contractanta solicita ca operatorul economic sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 ani, cel putin 3contracte, care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu o valoare totala egala sau mai mare de 100.000 lei fara T.V.A., - Operatorii economici vor prezenta cel putin 3 (trei) recomandari din partea celor mai importanti beneficiari/clienti pentru care au realizat evaluari.- personal specializat - Operatorii economici care participa la licitatie trebuie sa prezinte o Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, - certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2001 pentru activitati de evaluari de bunuri imobile sau mobile (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar depus la casieria AIOradea, cam.13-parter sau prin O.P. in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 21982927
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2009 12:00
Locul: Sala Mare a Primariei Municipiului Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine contra cost de la sediul Administratiei Imobiliare Oradea, cam. 23-parter, Centrul de Informatii Publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian, nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-414.484, Fax: 0259-414.484
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - Valorificari Active
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000, int.233, Email: [email protected], Fax: 0259-436.276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2008 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer