Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea dreptului de folosinta a bunurilor imobile aferente Complexului Gara de Nord grupa A si B


Anunt de participare (utilitati) numarul 133248/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare , Intretinere si Reparatii CF Bucuresti , Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial - Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I, Tel. +40 0213199539 /133204, In atentia: Liliana Lospa, Email: [email protected], Fax: +40 0213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Evaluarea dreptului de folosinta a bunurilor imobile aferente Complexului Gara de Nord grupa A si B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Complexul Gara de Nord ( grupa A si B )
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluarea dreptului de folosinta a bunurilor imobile aferente Complexului Gara de Nord grupa A si B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Listei mijloacelor fixe aferente Statiei CF Bucuresti Nord , grupa A si B , Anexa 1 la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de :1.000 lei.Garantia pentru participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancarab)instrument de garantare emis de o societate de asiguraric)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante , cont nr. RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania , Sucursala Victoriad)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucurestiScrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, care nu se afla in stare de faliment sau reorganizare. Se va utiliza modelul indicat in Formularul 4 (Sectiunea Formulare ). Garantia de participare nu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data depunerii ofertelor. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de servicii , fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului : -Scrisoare de garantie bancarasau prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea Formularul 12 A din Sectiunea Formulare ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare Formularul 12 B din Sectiunea Formulare ;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 Formularul B 2 din Sectiunea Formulare ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul B 1 din Sectiunea Formulare ;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, subcontractant , dupa caz) - Formularul 12C din Sectiunea Formulare
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta ;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , valabil la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generaleFormularul B3Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin :100.000 lei Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro=3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 , acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati , respectiv 2009 , 2010 , 2011 .Conversia valorilorla cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul 2011 ; 1 euro = 4, 3197 lei.
b) Bilant contabil la data de: 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - in copie; In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 va prezenta acest bilant , in copie ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani Formularul 12 E ; Experienta similara Formularul B 4 .Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prestarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de servicii similare a carui valoare este mai mare sau egala cu 50.000 lei. Recomandari Formularul B 5; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Formularul 12I ;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ; Ofertantul trebuie sa dispuna de un evaluator autorizat ANEVAR ; Autorizatia emisa de ANEVAR (copie) pentru evaluator si CV-ul acestuia ; Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil cu asigurarea calitatii ; Declaratie privind echipamentele tehniceFormularul 12H
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008, in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2012 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Bucuresti , Serviciul Comercial, Biroul Achizitii Publice, et. 1, cam. 56
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Sucursalei CREIR CF Bucuresti
Adresa postala: Str. Piata Garii de Nord , nr.1-3 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 0213199539/133324, Fax: +40 0213182372, Adresa internet (URL): http: //www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer