Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea ex ante a programului de dezvoltare rurala aferent perioadei 2014-2020


Anunt de participare numarul 142704/23.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: B-dul Carol I nr. 2-4, Tel. +40 213072472, In atentia: Roxana Spataru, Email: [email protected], Fax: +40 213078606, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea ex ante a programului de dezvoltare rurala aferent perioadei 2014-2020
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unei evaluari ex ante a Programului de Dezvoltare Rurala al Romaniei pentru perioada 2014-2020, inclusiv SEA, in vedereaimbunatatirii calita?ii Programului de Dezvoltare Rurala 2014-2020 care urmeaza a fi negociat cu Comisia Europeana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta de realizare a evaluarii ex ante a Programului de Dezvoltare Rurala al Romaniei pentru perioada 2014-2020 ?i de elaborare a raportului final al evaluarii ex ante, inclusiv SEA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 299, 190.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: 25.983 lei. Valab GP: 90 zile data limita depunere ofertIn cazul extinderii per valab ofertei, per valab GP va fi prelung in mod corespunzator. GP se poate const prin viram bancar cont deschis ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECT 4, BUC COD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152, sau prin instrum de garantare emis in cond legii de o soc banc/soc asig, prezin original, in cuantum si pt per prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul AC cel tarziu la data deschiderii ofert, in cond dispoz art 86 din HG nr 925/2006. GP trebuie sa fie irevocabila. Instrum garantare tb: - prezentat in original cel mai tarziu la data ?i ora deschiderii ofert; - sa contina in clar denumirea AC in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de AC; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei, - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; -in cazul in care ofertantii depun contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatarului din GP o suma potrivit dispozitiilor art. 278^1 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006. GP se va returna de catre AC conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Echivalen?a pentru o GP depusa in euro/sau in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofert cu 5 zile. NOTA: neconstituirea GP in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora deschiderii oferte atrage dupa sine respingerea ofertei. Prestatorul are obligatia de a constitui GBE a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului, in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006. Contractantul va avea obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Neconstituirea GBE in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul GBE a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea GBE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul PNDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratii privind eligibilitatea
Completarea si prezentarea Formularuluinr. 3 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
NOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire
Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copie legalizata sau conform cu originalul)Autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertelor (In conformitate cu prev. art. 9 din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011 raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata).
Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original, copie legalizata sau conform cu originalul);
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele. (In conformitate cu prev. art. 9 din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011 raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata).
III.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 din Sectiunea a III- Formulare aprezentei documentatii de atribuire
IV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- completarea si prezentarea Formularuluinr. 6din Sectiunea III- Formulare a prezentei documentatii de atribuire (se va completa si de catre eventualii subcontractanti/terti sustinatori).Persoane cu functii decizionale:
Daniel CONSTANTIN - MinistruAchim IRIMESCU-Secretar de Stat
Mihai HERCIU-Director General AM PNDR
Valentin TOMA-Director General Adjunct AM PNDR
Adela ?TEFAN- ?ef Serviciu Coordonare, Promovare
Dan IONITA -Sef Serviciu Asistenta Tehnica si Achizitii PubliceMaria MO? - Consilier
Camelia POPESCU ? Manager Public
Roxana SPATARU - Consilier Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPersoane juridice /fizice straine
Se vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cifrei de afaceri globale din ultimii 2 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor (2011, 2012).Ofertantul trebuie sa demonstreze o cifra de afaceri globala cumulata pe ultimii doi anide 300.000 euro.
Se vor prezenta documente care vor sustine indeplinirea cerintei de calificare.
Formular nr. 7 Informatii Generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul mediu anual al Bancii Centrale Europene (www.ecb.int) pentru fiecare dintre cei doi ani pentru care s-a cerut cifra de afaceri.Completare Formular nr. 7 Informatii Generale din Sectiunea III- Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferta comuna/asociere/consortiu:
Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire (prevederile art.180, art.181 lit. a), c1) ?i d), art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006).
In cazul capacitatii tehnice si/sau profesionale cerintele impuse pot fi demonstrate integral, fie de ofertant, respectiv cumul in cazul unui grup de operatori economici ce depun oferta comuna, fie, integral de tertul sustinator- daca este cazul.
Resursele se pot cumula cu cele ale subcontractantilor numai daca vizeaza partea lor de implicare in contract.
Lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea ofertelor) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte prestarea de servicii similare obiectului contractului.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea ofertelor) a implementat cel pu?in 1 contract de evaluare a interventiilor publice.
Se vor atasa documente suport (copii dupa contracte/ recomandari datate, semnate si parafate de emitent/ documente constatatoare sau echivalent) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
-valoarea contractului (pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat).
Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista prestarilor de servicii
EXPERT I ? Team Leader
Cerin?e generale
- studii superioare absolvite cu diploma de licen?a,
- experien?a profesionala generala de minim 5 ani,
- Limba engleza - vorbit si scris nivel avansat (Utilizator experimentat).
Cerin?e specifice
- experien?a specifica de minim 3 ani ca team leader/coordonator de proiect,
- experien?a in participarea in proiecte de evaluare a interven?iilor publice,
- o foarte buna cunoa?tere a Politicii Agricole Comune, demonstrata prin participarea la cursuri sau seminarii in domeniu, studii post universitare relevante, implicare in proiecte/activita?i privind elaborarea, implementarea, managementul, evaluarea, etc. Politicii Agricole Comune., sus?inerea de cursuri de specialitate, publicarea unor lucrari sau studii de specialitate.
EXPERT II: specialist ?n evaluarea interventiilor publice
Cerin?e generale
- studii superioare absolvite cu diploma de licen?a,
- experien?a profesionala generala de minim 5 ani,
- Limba engleza - vorbit si scris nivel mediu (Utilizator independent).
Cerin?e specifice
- experien?a specifica de minim 3 ani ca expert in proiecte de evaluare a interven?iilor publice, - o buna cunoa?tere a Politicii de Dezvoltare Rurala ?i a instrumentelor structurale ale UE, demonstrata prin participarea la cursuri sau seminarii, studii post universitare relevante, implicarea in proiecte/activita?i privind elaborarea, implementarea, managementul, evaluarea politicii de dezvoltare rurala ?i a instrumentelor structurale ale UE, sus?inerea de cursuri de specialitate, publicarea unor lucrari sau studii de specialitate
EXPERT III: specialist in sectorul agricultura ?i dezvoltare rurala
Cerin?e generale
- studii superioare absolvite cu diploma de licen?a,
- experien?a profesionala generala de minim 5 ani,
- Limba engleza - vorbit si scris nivel mediu (Utilizator independent).Cerin?e specifice
- experien?a specifica de minim 3 ani ca expert in proiecte de elaborare sau evaluare apoliticilor publice/?n mediul academic, in domeniul agricultura ?i dezvoltare rurala
EXPERT IV: specialist in sectorul mediu
Cerin?e generale
- studii superioare absolvite cu diploma de licen?a,
- experien?a profesionala generala de minim 5 ani,
- Limba engleza - vorbit si scris nivel mediu (Utilizator independent).Cerin?e specifice
- experien?a specifica de minim 3 ani ca expert in proiecte de evaluare strategica de mediu pentru planuri si programe.
EXPERT V: specialist in statistica/econometrie
Cerin?e generale
- studii superioare absolvite cu diploma de licen?a,
- experien?a profesionala generala de minim 5 ani,
- Limba engleza - vorbit si scris nivel mediu (Utilizator independent).Cerin?e specifice
- experien?a specifica de minim 3 ani in domeniul statisticii/econometriei.
Pentru exper?i se solicita la depunerea ofertei o declara?ie pe proprie raspundere privind contractele de servicii aflate in curs de derulare, iar ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa faca dovada, prin eviden?ierea graficului privind activita?ile ?i timpul necesar, ca exper?ii oferta?i, chiar daca sunt implica?i in alte proiecte, pot aloca timpul ?i resursele necesare ducerii la indeplinire a prezentului contract
Informatii privind subcontractantiiSolicitat XNesolicitat ?
Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica.
In acest sens are obligatia de a preciza in documentele ofertei:
- partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze;
- datele de recunoastere ale subcontractantilor.
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contract autoritatea contractanta solicita ca la incheierea contractului, sa se prezinte contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract
In conditiile in care ofertantul include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica atunci are obligatia de a prezenta urmatoarele
Documente probante:
- Declaratie privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii (exprimate cantitativ si valoric) completata in conformitate cu Formularul nr. 10 Anexa III- Formulare ?Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestuia ? si tabel anexa - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Completare Formular nr. 8 din Sectiunea III-Formulare- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.Declara?ie pe proprie raspundereFormularul nr. 10 Anexa III- Formulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/13/00/19/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2013 10:00
Locul: Bdul Carol I, nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul PNDR.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au pre?uri egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ce se doreste contestat, potrivit dispozitiilor art. 256² alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Serviciul Asistenta Tehnica si Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Carol I nr 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213072472, Email: [email protected], Fax: +40 213072442, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2013 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer