Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea intermediara a implementarii Strategiei Nationnale de Cercetare-Dezvoltare si Inovare si Planului National de cercetare-Dezvoltare si Inovare 2007-2013


Anunt de participare numarul 113668/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Adresa postala:  Mendeleev, 21-25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Punct(e) de contact:  Silvia Damideanu; Eugen Scarlat; Rolanda Predescu, Tel. 021/310.27.09, Email:  [email protected]; [email protected]; [email protected], Fax:  021/310.27.09, Adresa internet (URL):  http: //www.ancs.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea intermediara a implementarii Strategiei Nationnale de Cercetare-Dezvoltare si Inovare si Planului National de cercetare-Dezvoltare si Inovare2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA Str. Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluarea intermediara a implementarii Strategiei Nationnale de Cercetare-Dezvoltare si Inovare si Planului National de cercetare-Dezvoltare si Inovare2007-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cercetare - dezvoltare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000 LEI; Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT PE ANUL 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate si adresa actuala, valabile la deschiderea ofertei- Certificat de inregistrare, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu semnatura si stampila
Nota: Declaratie pe propie raspundere: Pentru evitarea conflictului de interese, nu sunt eligibilioperatorii economici care au in executie un program din PN II sau un proiect dintr-un program din PN II
- Orice document care dovedeste o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Persoane juridice /fizice straine.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii3 ani;
-Informatii generale
-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006modificata si completata.-Ultima balanta de verificareMedia profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie pozitiva. In cazul in care ofertantul este o asociere, media profitului net pe ultimii 3 ani trebuie sa fie pozitiva pentru fiecare operator economic in parte
Pentru persoane juridice straine: Prezentarea bilantului contabil sau extras de bilant, in cazul in care publicarea bilantului este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente.
Documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-Experienta similara;
-Recomandari din partea beneficiarilor;
-Experienta similara sau copii ale contractelor de servicii - prima si ultima pagina cu semnaturi.Cerinte minime obligatorii pentru institutiile ofertante :
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat cel putin 1 (unu) proiect similar in tari ale UE, in domeniul politici/programe CDI, cu o valoare de min. 200.000 euro.. Vor fi indicate siturile web unde pot fi accesate documente relevante pentru proiectele respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Componenta financiara
2.
Criteriul tehnic
30%
30
Descriere: Corespondenta cu obiectivele solicitate
3.
Criteriul tehnic
15%
15
Descriere: Organizare activitati siplande realizare
4.
Criteriul tehnic
15%
15
Descriere: Solutii si metodede realizare propuse
5.
Criteriul tehnic
10%
10
Descriere: Indicatori propusi si mod de calcul
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 18:00
Locul: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE OFERTE SI REPREZENTANTUL UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal - "cai de atac"
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/ 3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3195180, Adresa internet (URL):  : www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC SI CONTENCIOS- AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA
Adresa postala:  STR. MENDELEEV; NR. 21-25, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Tel. 021/317.19.81, Email:  [email protected], Fax:  021/317.19.81, Adresa internet (URL):  www.ancs.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2010 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer