Licitatie Publica - Evaluarea Intermediara a POS Mediu
Anunt de participare numarul 115736/23.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: BStr. Justitiei nr. 59-61, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Zoia, Tel. 316.05.68, In atentia: Mirela Zoia, Email: [email protected], Fax: 316.07.78, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea Intermediara a POS Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluarea Intermediara a POS Mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Evaluarea Intermediara a POS Mediu
Valoarea estimata fara TVA: 2, 125, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 9.500 Euro (40.375 lei).Garantia de buna executie: 10 % din pretul fara TVA al contractului. Forma: instrument de garantare emis de o societ bancara/de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu.Plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din ordonanta 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat constatator ORC, documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata impozitelor locale si cazier judiciar, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind rezultatul exercitiilor financiare din care sa rezulte ca suma rezultatelor financiare (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) este pozitiva.
? Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009). ? Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 500.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;Fisa de informatii privind experienta similara cu copie contract si recomandarea emisa de beneficiar-Lista cu expertii principali implicati in derularea proiectului.Se vor prezenta CV-uri, diplome/certificate, declaratii de exclusivitate si disponibilitate semnate in original de fiecare expert, documente emise de angajatori (recomandari), in vederea atestarii informatiilor relevante prezentate in CV.Personal ? cerinta minima: ofertantul dispune de personal specializat, dupa cum urmeaza:
Experti cheie - minim 5 persoane
Cerinte minime:
? Diploma de studii universitare de lunga durata;? Foarte buna cunoastere a limbii engleze, scris, vorbit si citit;
? Abilitati de comunicare foarte bune;
? Abilitati in redactarea in limbile romana si engleza a unor materiale de sinteza, rapoarte de analiza, de evaluare si/sau de monitorizare;
? Foarte buna cunoastere a legislatiei comunitare generale si specifice in domeniul coeziunii economice si sociale;
? Minim 5 ani vechime in munca dupa finalizarea studiilor universitare;
? Cunostinte solide in domeniul politicii de coeziune economica si sociala a Uniunii Europene, demonstrate prin experienta practica de minimum 3 ani in implementarea unor programe si/sau proiecte cu finantare internationala
? Experienta profesionala doveditain cel putin 1 proiect de evaluare programe finalizat, cu finantare internationala.
? Foarte buna cunoastere a legislatiei si contextului socio-economic romanesc;
? Foarte buna cunoastere a sistemului de management, implementare si control financiar al Fondurilor Europene in Romania;
? Abilitati de operare pe calculator (Word, Excel, Power Point).(pentru personal vezi si nivel minim necesar)Se mai solicita ca cerinte minime:
? Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente
? Informatii privind sub-contractantii/asociatii
? Formularul de contract semnat de ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara -cerinta minima este considerata ca fiind indeplinita daca candidatul/ofertantul prezinta minim 1 contract similar finalizat, a carui valoare sa fie de minim 250.000 Euro. Se considera similar un contract avand ca obiect evaluare/audit a unui program pre/post aderare.Personal ? cerinta minima: ofertantul dispune de personal specializat, dupa cum urmeaza: a) Coordonatorul de ContractCerinte minime: ? Diploma de studii universitare de lunga durata;? Cunoasterea excelenta a limbii engleze, scris, vorbit si citit;? Abilitati de comunicare foarte bune;? Foarte bune abilitati de redactare in limba engleza a unor documente si/sau rapoarte complexe de sinteza;? Foarte buna cunoastere a legislatiei comunitare generale si specifice in domeniul coeziunii economice si sociale;? Foarte buna cunoastere a legislatiei nationale relevante pentru obiectivele si scopurilecontractului;? Experienta practica de minimum 5 ani in domeniul gestionarii sau implementarii unor programe si/sau proiecte cu finantare internationala? Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in cel putin 2 proiecte de evaluare a unor politici sau programe de dezvoltare socio-economica finantate din fonduri publice;? Experienta in gestionarea contractelor si coordonarea unor echipe de experti, demonstrata prin participarea in calitate de Coordonator decontract in cel putin doua contracte finantate din fonduri publice.b)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
propunere tehnica
50%
50
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2011 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare a prezentului contract provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile aferente contractului sa fie rambursate din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din Programul Operational SectorialMediu.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu data urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Corp B, Sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Tel. 316 61 57, Email: [email protected], Fax: 316.07.78, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 10:39