Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea intermediara a Programului Operational pentru Pescuit ?perioada 2007-2010


Anunt de participare numarul 100672/22.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 24, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020931, Romania, Punct(e) de contact:  Radu PELEA, Tel. 0213078551, Email:  [email protected], Fax:  021.3079802, Adresa internet (URL):  www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea intermediara a Programului Operational pentru Pescuit ?perioada 2007-2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Directia Generala Pescuit – Autoritatea de Management pentru Programul Operational pentru Pescuit
Adresa: Bd. Carol I nr. 24, sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluarea intermediara a Programului Operational pentru Pescuit ?perioada 2007-2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Evaluarea intermediara a Programului Operational pentru Pescuit ?perioada 2007-2010
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de :9.600 RONGarantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri FEP si cofinantare nationala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?cadrarea ?una sau mai multe dintre situa?iile prevazute la art. 180 ?i la art.181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului.-Declaratie privind eligibilitatea;
-Cazierul judiciar pentru administratorul, precum ?i pentru persoana ?uternicita care semneaza declaratia privind eligibilitatea;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ? are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent (original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul, semnata si stampilata);
-Certificat privind plata impozitelor ?i taxelor locale;
-Certificat unic de ?egistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie;
-Pentru ONG se va depune un extras de la Registrul asociatiilor si fundatiilor;
-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil) ;
-Documente edificatoare, pentru operatorii economici persoane juridice straine eliberate ?tara de origine sau ?tara ?care este rezident (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a ?eplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media profitului anual al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)- Sa fie pozitiva
2.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2007/2008/2009) trebuie sa fie mai mare de:
Cel putin: 120.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare ?ultimii 3 ani.
Un contract ce presupune activitati de evaluare de strategii, programe publice, politici publice, finalizat la data depunerii ofertei, a carui valoare sa fie de minimum 480.000 lei.
Pentru ?eplinirea contractului este necesara asigurarea personalului de specialitate: cel putin 3 experti - cheie specializati ?domeniile mentionate ?caietul de sarcini, Capitolul 6.2.Ofertantul ?i producatorul bunurilor trebuie sa aiba ?lementat un sistem de management al calita?ii respectiv ISO 9001 sau echivalent, ?domeniul proiectului.? cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.
Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 12:00
Locul: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE- DGP-AMPOP-Bd. Carol I nr. 24 sector 3 bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Opera?ional de Pescuit 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. STAVROPOLEOS, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Sectorul 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80; 021.319.51.81;, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.49, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale- Directia Juridica- Serviciul Juridic
Adresa postala:  Bd. Carol I nr. 24, sector 3 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020938, Romania, Tel. 0213072322, Fax:  0213079814, Adresa internet (URL):  www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer