Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea intermediara a Programului Operational Regional pentru perioada 01.01.2007 - 30.06.2009


Anunt de participare numarul 69999/16.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Alistar, Eliza Lupascu, Tel.0372111462, 0372111452, In atentia: Alexandru Chirca, director, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea intermediara a Programului Operational Regional pentru perioada 01.01.2007 - 30.06.2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Teritoriul Romaniei.
Centrul operatiunilor Bucuresti. Activitatile proiectului implica deplasari pe tot teritoriul Romaniei la sediile grupurilor tinta din cadrul proiectului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al studiului de evaluare este de a contribui la implementarea cu succes a Programului Operational Regional 2007-2013 prin evaluarea progresului si a performantelor inregistrate in gestionarea si punerea in aplicare a acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 743, 697.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - cuantum 7500 Lei. Mod de constituire - scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Axa prioritara 6 - Asistenta Tehnica a Programului Operational Regional 2007-2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181.
Incadrarea ofertantului in situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea din procedura pentru atribuirea contractului.
Declaratie privin calitatea de participant la procedura.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila:
a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului.
In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri anuala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati.
Prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant (in copie certificata pentru conformitate cu originalul) pentru anul 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minimum 2.220.000 RON - media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).Rezultatul net anual al exercitiului pentru ofertant (profitul net al ofertantului), conform bilantului, trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din ultimii3ani (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani;
Prezentarea Listei expertilor propusi de ofertant, inclusiv coordonatorul de proiect, precum si a CV-urilor acestora;
Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta;
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Efectivele medii anuale ale personalului angajat permanent de catre ofertant in domeniul de activitate al proiectului (individual sau asociere) pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie de minim7;2) Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani, a cel putin 2 contracte incluzand furnizarea de servicii de evaluare a unor politici sau programe de dezvoltare socio-economica finantate din fonduri publice, din care cel putin 1 contract cu o valoare finala de minim360.000 lei. Pentru fiecare dintre cele doua contracte indeplinite si finalizate, ofertantul va prezenta recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor. In cazul unei asocieri de operatori economici cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.3) Pentru personalul responsabil cu prestarea serviciilor (coordonatorul de proiect/experti) se cere indeplinireaconditiilor minime precizate in Documentatia de atribuire, SectiuneaI, pct. 5.4.1, Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, alin. c). anexata la prezentul anunt.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Gradul de intelegere a contextului, obiectivelor, scopului si a rezultatelor asteptate ale proiectului
15%
Descriere:
2.
Metodologia si activitatile specifice proiectului
29%
Descriere:
3.
Management, organizare, logistica si planificare
26%
Descriere:
4.
Oferta financiara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Str. Apolodor nr.17, Latura Nord, Sector 5, Bucuresti, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin imputernicire scrisa sa reprezinte ofertantul la deschiderea ofertelor. Persoanele imputernicite trebuie sa prezinte un act de identitate, cu fotografie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 - Axa Prioritara 6
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro(anexata la anuntul de participare) si www.mdlpl.ro sectiunea Achizitii. Raspunsurile la cererile de clarificare vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro (anexate la anuntul de participare). Raspunsurile la clarificari vor fi publicate pana pe data de 27.01.2009, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.(021)332.12.40, Fax: (021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor; Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0372111473, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2008 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer