Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea Intermediara a programului PHARE si Facilitatii de Tranzitie


Anunt de participare numarul 82798/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+40 21 326 55 55 /int. 522, In atentia: Denis Gabriela Ianculescu, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 30/ 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea Intermediara a programului PHARE si Facilitatii de Tranzitie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti - Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se va axa pe evaluarea progresului inregistrat in implementarea fondurilor de pre-aderare Phare si Facilitatii de tranzitie, utilizand metodologia Comisiei Europene pentru Schema de Evaluare Intermediara Phare, bazata pe cele cinci criterii standard de evaluare: relevanta, eficacitate, eficienta, impact si sustenabilitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acest proiect este o continuare a proiectului PHARE/2005/017-535.05.03.01 , ,Schema de Evaluare Intermediara Phare. Operatorul economic trebuie sa asiste autoritatile romane in implementarea fondurilor prin realizarea de evaluari intermediare pentru acele programe care sunt in curs de implementare la data inceperii evaluarii. Programele sunt considerate in curs de implementare odata ce au fost aprobate printr-un acord de finantare Romania Uniunea Europeana. Finalizarea implementarii coincide cu efectuarea platilor finale . In acest moment sunt in curs de implementare programele din Memorandumurile de finantare 2006 si cele din Memorandumul de intelegere dintre Romania si Comisia Europeana pentru punerea in aplicare a Facilitatii de tranzitie.
Valoarea estimata fara TVA: 620, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 12.000 Euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data depunerii ofertei. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Facilitatea de tranzitie 2007/19343.07.01 , componenta 3: , ,Evaluarea Intermediara a programului Phare si a Facilitatii de Tranzitie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform capitolui 9. Cerinte Speciale din Caietul de sarcini
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in oricare dintre situatiile de la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului.
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei sau echivalent;4.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala in raza teritoriala a careia isi are sediul operatorul economic sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale in raza teritoriala a caruia operatorul economic isi are sediul social sau echivalent;6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS); 8. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator, care semneaza Declaratia privind eligibilitatea - Formularul 6. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit acea persoana 9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna);2. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008);2. Trebuie sa fie cel putin 600.000 Euro pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) , in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a finalizat 3 (trei) contracte destinate evaluarii de politici si/ sau programe publice din care cel putin un contract sa se refere la evaluarea unui program finantat de la bugetul UE (Phare, ISPA, SAPARD, Facilitatea de tranzitie, Instrumente structurale). Valoarea cumulata a participarii ofertantului in aceste trei contracte sa fie de minimum 300.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara, fara TVA
51%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
544.484/15.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 13:00
Locul: Sediul Oficiului de Plati si Contractare PHARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea de tranzitie 2007/19343.07.01 , ,Capacitatea administrativa si facilitatea mecanismului de cooperare si verificare, componenta 3 , ,Evaluarea Intermediara a programului Phare si Facilitatii de Tranzitie
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +4021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 255, 256 si 256^2 , alin 1, din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice OPCP
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021.326.55.55, Email: [email protected], Fax: +4021.326.87.30; +4021.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer