Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea Planului de Comunicare al POS Mediu


Anunt de participare numarul 115074/08.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Punct(e) de contact:  Maria TEODORESCU, Tel. 316.61.57, In atentia:  Maria TEODORESCU, Email:  [email protected], Fax:  316.07.78, Adresa internet (URL):  www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea Planului de Comunicare al POS Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Bacau, Galati, Pitesti, Craiova, Sibiu, Timisoara, Cluj-Napoca.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta achizitionarea serviciilor de evaluare amodului de implementare a Planului de Comunicare pentru POS Mediu 2007-2013, in vederea formularii recomandarilor pentru actiunile de informare si publicitate ce urmeaza a fi derulate de catre Autoritatea de Management a acestui program operational
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona, conform cerintelor specificate in Caietul de Sarcini, servicii de evaluare amodului de implementare a Planului de Comunicare pentru POS Mediu 2007-2013, in vederea formularii recomandarilor pentru actiunile de informare si publicitate ce urmeaza a fi derulate de catre Autoritatea de Management a acestui program operational.
In acest context, prezentul contract include urmatoarele activitati:
A.1. Evaluarea, prin metode specifice, a implementarii Planului de Comunicare;
A.2. Elaborarea unui Raport de evaluare a Planului de Comunicare pentru POS Mediu
Valoarea estimata fara TVA: 1, 056, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 4.000 Euro /17.040 lei. Garantia de buna executie exprimata procentual este de 10 % din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6din POS Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere /Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din ordonanta 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independent, certificat constatator ORC, documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata impozitelor locale si cazier judiciar, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie din care sa rezulte ca suma rezultatelor exercitiilor financiare ale ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) este pozitiva.
?Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009).?Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 248.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente; Informatii privind sub-contractantii/asociatii; Formularul de contract semnat de ofertant;Resurse umane - Ofertantul va asigura personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea tuturor activitatilor precizate in Caietul de sarcini. In acest sens se va prezenta o Lista cu expertii principali implicati in derularea proiectului dupa cum urmeaza: Coordonator de proiect?Diploma de studii universitare in stiinte economice, stiinte sociale, stiintele comunicarii sau administratie publica, sau in alte domenii relevante pentru obiectivele si scopurile proiectului;Abilitati de comunicare foarte bune;Foarte buna cunoastere a limbii engleze;Capacitate de analiza si interpretare a datelor. Se vor enumera proiectele/studii/analize elaborate/la elaborarea carora a participat;Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in cel putin un proiect de evaluare a unor politici publice/ programe finantate din fonduri publice/internationale etc;Experienta in gestionarea proiectelor si coordonarea unor echipe de experti, demonstrata prin participarea in calitate de coordonator de proiect in cel putin trei proiecte finantate din fonduri europene/ fonduri publice. Lista se completeaza cu cerintele prevazute in sectiunea VI, punctul VI.3) Alte informatii din Anuntul de participare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara-cerinta minima este considerata ca fiind indeplinita daca candidatul/ofertantul a participat/finalizat cu succes, in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) cel putin la un proiect de evaluare in cadrul programelor operationale finantate din FEDR/FC/fonduri europene/ fonduri publice, a carui valoare sa fie de minim 1.056.480lei, echivalentul a 248.000 Euro, fara TVA, sau 2 proiecte similare finalizate a caror valoare cumulata sa fie de minim 248.000 Euro..In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru certificarea datelor se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara, anexandu-se in copie contractul corespunzator si recomandarea emisa de beneficiar care sa releve conformitatea serviciilor si modul de indeplinire a conditiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare a prezentului contract provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile aferente contractului sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 din POS Mediu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Completare sectiunea III, punctl III.2.3) Capacitatea tehnica: Experti cheie (minim 2)?Diploma de studii universitare in stiinte economice, stiinte sociale, stiintele comunicarii, administratie publica sau in alte domenii relevante pentru obiectivele si scopurile proiectului;?Abilitati de comunicare foarte bune;?Foarte buna cunoastere a limbii engleze;?Capacitate de analiza si interpretare a datelor. Se vor enumera proiectele/studii/analize elaborate/la elaborarea carora au participat;?Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in cel putin trei proiecte de evaluare a unor politici publice/ programe finantate din fonduri publice/internationale etc;?Foarte buna cunoastere a contextului in care sunt implementate activitatite de informare si publicitate pentru programele operationale in Romania.Experti non-cheie (minim 2)?Diploma de studii universitare in stiinte economice, stiinte sociale, stiintele comunicarii, administratie publica sau in alte domenii relevante pentru obiectivele si scopurile proiectului;?Abilitati de comunicare foarte bune;?Abilitati in redactarea a unor materiale de sinteza, rapoarte de analiza sau de evaluare;?Capacitate de analiza si interpretare a datelor. Se vor enumera proiectele/studii/analize elaborate/la elaborarea carora au participat;?Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in cel putin doua proiecte de evaluare a unor politici publice/ programe finantate din fonduri publice/internationale etc;?Abilitati de operare pe calculator (Word, Excel, Power Point).Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP la linkul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala:  Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Corp B, Sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Tel. 021 316 61 57, Fax:  021 316 07 78
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2011 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer