Licitatie Publica - Evaluarea procesului de implementare a obiectivelor Planului Indicativ Facilitatea Schengen 2007-2009
Anunt de participare numarul 86787/18.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+4021 326 55 55 int. 207, In atentia: Ana Visinescu, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09; +4021 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea procesului de implementare a obiectivelor Planului Indicativ Facilitatea Schengen 2007-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se va axa pe evaluarea procesului de implementare a obiectivelor Planului Indicativ Facilitatea Schengen 2007-2009. In acest sens, se urmareste realizarea a 3 rapoarte de evaluare, respectiv:
o Elaborarea unui raport de evaluare privind contributia Planului Indicativ Facilitatea Schengen la indeplinirea obiectivului numarul 1 Intarirea controlului la frontierele externe, a supravegherii zonei de frontiera externa si a luptei impotriva criminalitatii trans-frontaliere (varianta initiala va fi elaborata in limba romana, varianta finala fiind atat in limba romana, cat si in limba engleza);
o Elaborarea unui raport de evaluare privind contributia Planului Indicativ Facilitatea Schengen la indeplinirea obiectivului numarul 2 Imbunatatirea abilitatilor de control prin cresterea capacitatii de furnizare si accesare a datelor (varianta initiala va fi elaborata in limba romana, varianta finala fiind atat in limba romana, cat si in limba engleza);
o 1 raport de tara consolidat (varianta initiala va fi elaborata in limba romana, varianta finala fiind atat in limba romana, cat si in limba engleza).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunii A2 - Caiet de sarcini, pct. 4.2
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare (scrisoare de garantie): 2.500 EUROGarantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare nerambursabile (Facilitatea Schengen), proiectul RO FSCH 20.3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
2. Declaratie privind eligibilitatea;
3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
4. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;
8. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.
9. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1. Formularul 7 Informatii generale2.2.2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiva.2.2.2. Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008)trebuie sa fie mai mare de 500.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Formular nr. 8 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si Formularul 9 Detalierea proiectelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 3 (trei) contracte destinate evaluarii de politici si/ sau programe publice, cu valoare cumulata a acestor contracte de minim 250.000 euro (participarea ofertantului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara fara TVA
51%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare PHARE Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucure
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen Proiectul RO FSCH 20.3 Evaluarea procesului de implementare a obiectivelor Planului Indicativ Facilitatea Schengen 2007-2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4021 310 46 42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021 319 51 80, Fax: +4021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 si art. 281, alin. (1) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare PHARE Serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 30 / 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2009 11:00