Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea spatiilor comerciale si de prestari servicii de pe raza sectorului 1


Anunt de participare numarul 125181/04.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala:  Sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 9-13, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Punct(e) de contact:  Marcel Bogdan, Tel. 3191013, 3191014/186, Email:  [email protected], Fax:  3191027, Adresa internet (URL):  www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea spatiilor comerciale si de prestari servicii de pe raza sectorului 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 310, 080RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluarea spatiilor comerciale sau de prestari servicii de pe raza sectorului 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de evaluare a unui numar de 670 spatii comerciale si de prestari servicii de pe raza sectorului 1.
Valoarea estimata fara TVA: 310, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pentru a participa la lic. ofertantii vor constitui, conform legiio garantie in valoare de 3.500, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inf gen; Declar eligib; Declar neincadrarea in preved art. 181; Declar calit de participant la proced; Certif de participant la proced cu of indep; Certif de atestare fiscala emis de organul fiscal competent; Certif de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006; Legitimatie ANEVAR; Certificat constatator original sau copie conform cu originalul; Certificat de inregistrare copie simpla;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabil la 31.12.2010;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Va fi prezentat bilantul contabil solicitat impreuna cu toate anexele, vizate is inregistrate de organele competente (copie simpla)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va fi prezentata lista principalelor documentatii privind servicii similare elaborate in ultimii trei ani - Formularul V.4.1. si anexa formularului Formularul V.4.1.1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa prezinte minim un contract similar care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare, insotita de raport de evaluare si recomandarea beneficiarului. Orice lucrare suplimentara echivalenta prezentata, insotita de raport de evaluare si recomandarea beneficiarului reprezinta avantaj. Operatorii economici care participa la licitatie trebuie sa prezinte o declaratie privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului, ce va cuprinde asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2011 11:00
Locul: Sectorul 1, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, et. 3, Directia Investitii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte;imputernicire si un act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 319 51 76, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie si Spatii cu alta Destinatie decat cea de Locuinta
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Tel. +40 (0)21 319 10 13/114, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer