Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea tehnica si financiara a proiectelor depuse in cadrul Axei Prioritare 1 a POS CCE


Anunt de participare numarul 86465/17.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: Calea Victoriei nr.152, sector 1, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, of.postal 22, Romania, Punct(e) de contact: Maricel Danceanu, Tel.021/2025180, Email: [email protected], Fax: 021/2025195, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Evaluarea tehnica si financiara a proiectelor depuse in cadrul Axei Prioritare 1 a POS CCE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluarea tehnico-financiara independenta si impartiala ( pe baza grilei aprobate din Ghidul Solicitantului) a propunerilor de proiecte primite in cadrul Apelului de proiecte si declarate eligibile in cadrul primei etape a procesului de evaluare.Solutionarea eventualelor contestatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79313000-1 - Servicii de evaluare a randamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi evaluate intre 550 si 700 de proiecte.
Valoarea estimata fara TVA: 731, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicitata garantie de participare pentru etapa I urmand sa se solicite pentru etapa II 10.000 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute in articolul 180 si 181 din OUG 34/2006.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administrator precum si urmatoarele: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii specificat in caietul de sarcini "si anume ca in acesta se regaseste cel putin una dintre urmatoarele activitati: 6920 Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal;7022 Activitati de consultanta pentru afaceri si management;7490 Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a."- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
Cazierul judiciar pentru administrator,
Certificatul de atestare fiscala, Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
Cazierul judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
Formularul cu informatiile privind cifra de afaceri si profitul net pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului( operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2006, 2007, 2008 trebuie sa fie de minim 1.250.000 lei si media profitului net al candidatului pe ultimii 3 ani trebuie sa fiepozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Candidatul va prezenta declaratia privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ( Formularul nr. 7). Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 7 se vor atasa ca documente suport recomandari/certificariemise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si depuse in original sau copie legalizata.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Resurse umane si structura managementului
Candidatul va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si informatii referitoare la personalul angajat.
Operatorul economic va trebui sa implice in echipa de realizare a contractului minim 12 experti.
Pentru experti se vor prezenta: a. O lista cu expertii propusi pentru realizarea contractului .b. Curriculum vitae pentru fiecare expert .Pentru a verifica indeplinirea cerintelorpentru fiecare expertpropus ofertantul va depune:
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si/sau , dupa caz, declaratie pe proprie raspundere care sa ateste indeplinirea cerintelorc.Cazier judiciar sau declaratie pe proprie raspundered.Declaratie de exclusivitate si disponibilitate semnata in original de fiecare expert propus in oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa dovedeasca experienta in domeniu prin demonstrarea participarii anterioare la cel putin un contract de servicii care a implicat o activitate corespunzatoare obiectului contractului (evaluarea tehnica si financiara a proiectelor de investitii) sau o activitate similara ( analiza si evaluare economica, tehnica si financiara) a carui valoare a fost cel putin egala cu 200.000 lei.Cerintele de experientaale expertilor cheie: Pregatire profesionala generala si aptitudini (la nivel minim) Studii superioare de lunga durata tehnice sau economice si/sau, dupa caz, studii de masterat sau de alta natura. sa nu fi fost condamnat pentru culpa profesionala sa cunoasca, sa scrie si sa vorbeasca fluent limba romana sa aiba cunostinte avansate de operare pe calculator (pachetul MS Office)Pregatire profesionala specifica (minim) sa fie evaluator autorizat/ expert tehnic/ alte calificari in domeniul evaluarii tehnice si financiare/ expert contabil/ alte calificari in domeniul analizei financiare sau managementului financiar sa cunoasca prevederile nationale si comunitare in managementul fondurilor structurale, sa cunoasca POS CCE - Axa prioritara 1, continutul Apelului de proiecte aferent operatiunii lansate, Ghidul Solicitantului, precum si documentele programatice incidenteExperienta profesionala specifica (minimum) participarea ca expert in minimum 1 proiect/contract care a implicat o activitate corespunzatoare obiectului contractului (evaluarea tehnica si financiara a proiectelor de investitii) sau o activitate similara ( analiza si evaluare economica, tehnica si financiara).Nota: Neregasirea/ neprezentareadocumentelor care sa ateste indeplinirea conditiilor si a cerintelor mentionate mai susva atrage invalidarea expertilor in cauza, fapt ce ar putea conduce si la neconformitatea ofertei, in cazurile in care, din acest motiv, numarul total al expertilor propusi ar scadea sub numarul minim solicitat de experti (12).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Dispozitiile Ordinului ANRMAP nr.51/2009 si necesitatea incadrarii in termenul stabilit in procedura operationala interna a UISF-SESC de evaluare a proiectelor in 30 de zile de la eligibilitate.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1.Situatia Ec. Finan.( medie cifra afaceri)2.Capacit. tehnica si profes.( nr.proiecte anterioare, numarul expertilor implicati)Metodologia de punctare este in doc.de atrib.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul contractului. Imbunatatirea ofertelorse va realiza intr-o singura runda, de o zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social EuropeanProgramul Operational Cresterea Competitivitatii EconomiceAxa Prioritara 5 Asistenta Tehnica a POS CCE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: : 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalului Bucuresti, Sectia a-IX-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021-408.37.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia resurse umane, legislatie, juridic si management
Adresa postala: Calea Victoriei nr.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel.0212025449, Fax: 0212025138
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2009 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer